کد خبر : 1826447 | 06 خرداد 1401 ساعت 19:21 | 72K بازدید | 12 دیدگاه

اتفاق عجیب در لیگ بلغارستان

مالک خشمگین پنالتی‌زن را تغییر داد، تیمش سقوط کرد!

مالک یک باشگاه در بلغارستان با هجوم به داخل زمین، پنالتی زن تیمش را تغییر داد و پس از سقوط به دست پایین تر، تیمش را منحل کرد.

مالک خشمگین پنالتی‌زن را تغییر داد، تیمش سقوط کرد!

به گزارش "ورزش سه"، گاهی اوقات شما در زندگیتان روزهای نه چندان مطلوبی را پشت سر می گذارید و گاهی اوقات نیز روزهای فوق العاده بدی دارید که در آن معایب اخلاقی خود را به تمام دنیا نشان می دهید و زندگی بسیاری از افراد دیگر را در شرایط بدتری قرار می دهید. متأسفانه، برای استوینی مانولوف مالک باشگاه فوتبال اف.سی تزارسکو سولو بلغارستان مورد دوم اتفاق افتاد.

در آخرین روز از فصل لیگ برتر بلغارستان، تزارسکو سلو که برای بقا در لیگ یک می جنگید، به طور معجزه آسایی یک پنالتی را در آخرین لحظات بازی به دست آورد تا از سقوط جلوگیری کند.

در شرایطی که بازی آنها در گروه بقا و سقوط با تیم لوکوموتیو صوفیه با تساوی یک – یک در جریان بود، آنها در دقیقه 93 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. اگر این توپ گل می شد، تیم آنها در لیگ یک می ماند و اگر از دست می رفت، سقوط آنها قطعی می شد، همه چیز کاملا واضح بود.

1716859

در این لحظه، یوسف یافا برای زدن ضربه پنالتی تیمش آماده می شد اما مانولوف مالک باشگاه به داخل زمین دوید تا مانع از این اتفاق شود و این فرصت را در اختیار مارتین کاودانسکی قرار دهد.

در لحظات ملتهب پایان مسابقه، یافا که با برخورد بد مالک باشگاه روبرو شده بود، با مانولوف دچار درگیری فیزیکی شد به نحوی که نیروهای امنیتی برای جدا کردن این دو مداخله کردند.

در نهایت این مارتین کاودانسکی کاپیتان تیم بود که پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی دامیانوف گلر لوکوموتیو صوفیه توانست این ضربه پنالتی را مهار کرده و مانع از شکست تیمش شود. در نهایت نیز بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید و تزارسکو سلو به لیگ پایین تر سقوط کرد.

1716860

مانولوف مالک تزارسکو سلو یک روز پس از سقوط تیمش در بیانیه ای گفت: باشگاه سه سال خوب را در لیگ برتر پشت سر گذاشت. با این حال، زمان آن فرا رسیده است که بگوییم این باشگاه دیگر وجود نخواهد داشت و فصل آینده در فوتبال حرفه ای تیمداری نمی کنیم. این را هم اکنون اعلام می کنیم.

او ادامه داد: سرمایه گذاری در فوتبال بلغارستان ساده ترین راه برای از دست دادن پول است. هیچ زمینه ای برای پیشرفت وجود ندارد. اینجا فقط اعصاب و پولتان را هدر می دهید. با این حال باید اعتراف کنیم که به اندازه کافی لحظات خوبی را در سطح اول فوتبال کشور و حتی قبل از آن که در لیگ دسته دوم تجربه کردیم. می خواهم از همه بازیکنان، مربیان و کادر فنی تشکر کنم.

1716861
1716862

مانولوف در مورد از دست دادن ضربه پنالتی نیز اضافه کرد: می‌خواستم این ماجراجویی را با برد به پایان برسانم و مارتین کاودانسکی به تیم ما کمک زیادی کرد و او شایسته زدن آن ضربه پنالتی بود.

1716864
1716863

 

دیدگاه‌ها