کد خبر : 1826449 | 06 خرداد 1401 ساعت 19:34 | 15.9K بازدید | 10 دیدگاه

آماده نبرد با وینیسیوس هستم؛

آرنولد: رئال مادرید تیمی در کلاس جهانی است

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول، رئال مادرید را تیمی در کلاس جهانی توصیف کرده است.

آرنولد: رئال مادرید تیمی در کلاس جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب برای فتح سومین جام خود در فصل جاری، در فینال لیگ قهرمانان و در شهر پاریس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. ترنت الکساندر آرنولد، مدافع کناری لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافت و مدعی شد آماده نبرد با وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید است.

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "همیشه آخرین مسابقه یک فصل، مهم ترین بازی و در واقع "مسابقه فصل" به شمار می آید. بسیاری از اسطوره های بزرگ دنیای فوتبال فرصت حضور در فینال لیگ قهرمانان را نداشته اند. ما یک حریف در کلاس جهانی در پیش داریم که سر راه ما ایستاده است، بنابراین باید با تمام توان در میدان حاضر شویم. شانس فتح دومین عنوان لیگ قهرمانان در این سن و سال برایم ویژه و خاص و یک امتیاز بزرگ به شمار می آید.  شما می توانید با تمام توان تلاش کرده و نشان دهید این یک بازی بزرگ دیگر است. ما معمولا از چنین شرایطی استقبال می کنیم.

1716872

رئال مادرید تهدید متفاوتی به شمار می آید و البته بازی در فینال لیگ قهرمانان فشارهای متفاوتی را به همراه دارد. این یک موقعیت بزرگ  است و مهم نیست در فینال با چه تیمی روبرو می شوید. اما بازی کردن مقابل رئال مادرید فینال را حساس تر می کند؛ دو قدرت برتر فوتبال اروپا که هر فصل به دنبال جام های بزرگ هستند.

از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر؟ فکر می‌کنم ما اتفاقات یکشنبه گذشته را پشت سر گذاشته‌ایم. ما در این فصل به این تجربه دست پیدا کردیم که فقط روی بازی های بعدی تمرکز کنیم. ما در همه رقابت‌ها تا حد زیادی پیش رفته‌ایم، بنابراین دیدارهای قبلی را فراموش کرده و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.

بازی کردن برابر وینیسیوس جونیور؟ من مشتاقانه منتظر این اتفاق هستم. وقتی مقابل رئال مادرید بازی می کنید، انتظار دارید با بازیکنانی در سطح جهانی روبرو شوید و فکر می کنم فردا این اتفاق برای همه ما رخ خواهد داد، اما ما نیز برنامه بازی خود را داریم. در مورد خود وینیسیوس نیز باید بگویم که او بازیکن برجسته ای است."

دیدگاه‌ها