کد خبر : 1826452 | 06 خرداد 1401 ساعت 19:55 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

جوانان پیکان مدیون مجتبی حسینی هستند

ثابت‌ایمانی: به نظر مهدوی‌کیا احترام می‌‌گذارم

هافبک جوان پیکان می‌گوید کسب رتبه تک رقمی برای این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

ثابت‌ایمانی: به نظر مهدوی‌کیا احترام می‌‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"، در ترکیب تیم پیکان امسال بازیکنان جوان زیادی توانستند خودشان را نشان بدهند. علاقه مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان به استفاده از بازیکنان جوان، نفرات جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرد.
یکی از این بازیکنان جوان غلامرضا ثابت ایمانی است که در پست هافبک وسط برای پیکان خوش درخشید. ثابت‌ایمانی درباره تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست ونهم به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی مقابل آلومینیوم ارائه کردیم. تیم ما در این بازی بهتر از حریف کار کرد. متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم اما در ادامه تلاش کردیم تا به گل تساوی برسیم. این اتفاق افتاد و اگر کمی خوش‌شانس بودیم برنده هم از زمین خارج می‌شدیم.
او درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب پیکان گفت: مهم‌ترین ویژگی تیم پیکان در فصل جاری استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار بوده است. ما نفرات جوان واقعا مدیون آقای مجتبی حسینی هستیم. ایشان همواره به کار کردن به جوانان علاقه داشته و امسال هم این رویه را تکرار کرد. من فکر می‌کنم با این ترکیب جوان و هزینه اندکی که در پیکان انجام شده ما نتایج خوبی گرفتیم و اتفاق مثبتی رخ داده است.
هافبک پیکان که متولد سال 1379 است و می‌توانست در لیست تیم امید قرار بگیرد، تاکید کرد: صحبت‌هایی درباره دعوت شدنم به تیم امید وجود داشت اما صلاحدید کادرفنی تیم امید بود که دعوت نشوم. شرایط سنی ام به حضور در اردوی امید می‌خورد اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده و مساله خاصی هم نیست. به نظر آقای مهدوی‌کیا و کادرفنی محترم ایشان احترام می‌گذارم و برای تیم خوب امید در راه صعود به المپیک آرزوی موفقیت دارم.
ثابت‌ایمانی درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: من دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم و تمرکزم روی این تیم است. ولی طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد در بهترین تیم‌های ایران بازی کند. فعلا تمرکزم روی آخرین بازی است و به حرف و حدیث ها توجهی نمی‌کنم.

هافبک 21 ساله پیکان درباره دیدار پایانی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان افزود: ‌شک نکنید به دنبال پایان خوب لیگ برتر هستیم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بدشانسی‌هایمان در هفته های گذشته پایان بدهیم و بتوانیم با برد لیگ را به پایان برسانیم. کسب رتبه تک رقمی برای پیکان یک اتفاق بزرگ است، ما اکنون در رده نهم هستیم و انشاالله بتوانیم ضمن حفظ رتبه تک رقمی مان شرایط بهتری را نیز رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها