کد خبر : 1826456 | 06 خرداد 1401 ساعت 20:39 | 55.6K بازدید | 25 دیدگاه

شکست ۳ گله امیدهای ایران مقابل عراق

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا دیدار مقابل امیدهای عراق را واگذار کردند.

شکست ۳ گله امیدهای ایران مقابل عراق

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران که برای انجام دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم زیر ۲۳ سال عراق به بغداد سفر کرده بود، عصر امروز دومین مسابقه دوستانه را برابر این تیم انجام داد و شکست سنگینی متحمل شد.

1716876

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا که سه روز قبل در نخستین مسابقه دوستانه موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل تیم فوتبال امید عراق شده بودند، امروز نتوانستند به برد برسند و بازنده زمین را ترک کردند.

ملی‌پوشان امید ایران که با ترکیب پارسا جعفری، میلاد کر، سامان فلاح، امیر جعفری، علیرضا خدایی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، علی پیلارام، بلال آرازی، آریا یوسفی و علی جواد کالمرزی بازی مقابل عراق را از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه بین‌المللی بغداد آغاز کرده بودند، در شروع مسابقه غافلگیر شدند.

1716874

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عراق در دقیقه ۲ دیدار امروز موفق شد توسط عمار حسن دروازه امیدهای ایران را باز کند و خیلی زود پیش بیفتد که نتیجه یک بر صفر تا پایان نیمه اول پابرجا ماند.

با شروع نیمه دوم، مهدی مهدوی‌کیا ۶ تغییر در ترکیب تیم فوتبال امید ایران به وجود آورد که پیام پارسا، یادگار رستمی، محمد قربانی، احمد شریعت‌زاده، عرفان شهریاری و امیرعلی صادقی به ترتیب جانشین پارسا جعفری، محمد خدابنده‌لو، میلاد کُر، علی جواد کالمرزی، آریا یوسفی و بلال آرازی شدند.

امیدهای ایران پس از این تغییرات شکل هجومی‌تری گرفتند و در دقیقه ۵۰ صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی از جناح راست زمین پس از دو ضربه به توپ و اشتباه مدافعان عراق در دفع آن، در مقابل تیرک اول به احمد شریعت‌زاده رسید تا این مهاجم تعویضی با تکل بلند گل تساوی را به ثمر رساند.

گل تساوی شاگردان مهدوی‌کیا خیلی پابرجا نبود و تیم امید عراق موفق شد دو گل دیگر در دقایق ۵۷ و ۶۴ وارد دروازه تیم زیر ۲۳ سال ایران کند و با پیروزی ۳ بر یک این مسابقه دوستانه را به پایان برساند.

1716875

 

دیدگاه‌ها