کد خبر : 1826504 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:34 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

منهاجی: آن صحنه‌های دردناک برای همیشه پاک شد

کرمان در انتظار جشن صعود بزرگ

مربی مس کرمان به دلایل صعود اشاره می کند و مهم ترین آن را همدلی می داند.

کرمان در انتظار جشن صعود بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، آرتا منهاجی بعد از تساوی مس کرمان مقابل شهرداری آستارا و صعود به لیگ برتر گفت: به مردم خوب کرمان تبریک می گویم. به تمام اعضا محترم باشگاه و طرفداران عزیز خسته نباشید می گویم. ماموریت غیر ممکن به نحو احسن تمام شد و فکر می کنم خستگی از تنمان در رفت، خیلی خوشحالم که این کار بزرگ انجام شد.
او در مورد شروع بد مس کرمان و در ادامه رسیدن به یک ثبات ادامه داد: البته طبیعی بود که در اول فصل به خاطر تغییرات، تیم آن شکلی شود. به خاطر بازیکنان جوانی که آقای حسین خانی اضافه کرد، تاوانی بود که باید بابت جوان‌گرایی و هماهنگی بچه ها می دادیم. منتهی به ازای آن یک تیم یکدست درست کرد. به آقای حسین خانی تبریک می گویم، فرق نمی کرد که چه کسی فیکس باشد یا نباشد تیم خیلی همدل و یکدست شد و در نهایت تیم بودن بچه ها کمک کرد تا به این جایگاه برسند.
مربی مس در مورد صعود همراه با ثبت رکوردهای تاریخی از سمت مس کرمان توضیح داد: امیدواریم این رکوردها بالاتر برود و فکر می کنم از این لحاظ هم کرمان شایستگی اش را نشان داد و واقعا حقش بود. امیدوار هستیم که قدم های رو به جلو برداریم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.
منهاجی در پاسخ به این سوال که چندمین صعودش را تجربه کرد گفت: همه می گویند پنج تا و من می گویم ۶ تا. در دوره گذشته که من در کرمان بودم ما مس رفسنجان را در پلی آف بردیم و صعود از لیگ یک انجام شد و متاسفانه از بدشانسی ما فدراسیون گفت با یک تیم لیگ برتر دوباره باید پلی آف بگذارید. آن ماموریت غیرممکنی بود که همیشه حسرتش روی دلم می‌ماند؛ از لحاظ شخصی خیلی برایم اهمیت داشت که آن ماموریت تمام شود. خوشحالم که به هدفمان هم رسیدیم. 

1716962


صندلی‌های ورزشگاه کرمان با گذشت نزدیک به یک دهه هنوز ترمیم و تعمیر نشده‌اند. اما حالا دیگر بهانه‌ای نیست.

وی در مورد اینکه در خرداد ۹۴ به خاطر عدم صعود، آتش سوزی و شکستن صندلی ها در باهنر رخ داد و اینکه پنجشنبه جو متفاوتی را در ورزشگاه باهنر تجربه می کنند توضیح داد: واقعا چشم انتظار آن  لحظه هستم. صحنه های قبلی جلوی چشمم است. قبل از بازی هم با بچه ها صحبت می کردم همه این شوق را داریم که هواداران ما به استادیوم بیایند و در کنار همدیگر جشن بگیریم و آن صحنه  های دردناک برای همیشه کنار گذاشته شود.
منهاجی در مورد تجربه کار کردن کنار مربی های مختلف و کار در کنار حسین خانی نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است دومین سال رسمی سرمربیگری آقای حسین خانی بود منتهی فرزاد به واسطه کاراکتری که دارد و همچنین تجربه ای که به واسطه سالها بازی کردن و کاپیتانی درون تیم داشت اشراف خیلی خوبی به مسائل و مدیریت تیم دارد و تمام جزئیاتی که لازمه نتیجه گرفتن است، می داند. خیلی خوشحالم که امسال در کنارش بودم، به او و جامعه فوتبال ایران تبریک می گویم، او بسیار هوشیار است و امیدوارم این راه ادامه پیدا کند. او هر روز خودش را  کامل تر می کند و سیر رشد و تعالی اش در مربیگری بسیار خوب پیش می رود.
منهاجی در مورد اینکه کرمان امسال چه چیزی داشت که در هشت سال گذشته نداشت و باعث صعود شد افزود: بحث های فنی که همیشه بوده و امسال هم خوب انجام شد ولی سوای از بحث فنی آرامشی بود که بر تیم حاکم شد. یکدلی که شکل گرفت. مدیریت صنایع مس، مدیریت محترم باشگاه، هیئت مدیره، آقای حسین خانی و همکاران بسیار باتجربه که روی نیمکت داشتیم و من افتخار داشتم کنار آنها باشم این بار تجربه باعث شد فضا مهیا شود تا کمتر وارد چالش بشویم و تمرکزمان روی هدف باشد. فکر می کنم خیلی دقیق و متمرکز تا گام پایانی حرکت کردیم.

دیدگاه‌ها