کد خبر : 1826524 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:59 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

شب جذاب پاریس

کدام ستاره‌ها به استادو فرانس می‌آیند؟

بسیاری از ستاره‌های سابق دنیای فوتبال قصد دارند از نزدیک به تماشای فینال لیگ قهرمانان بنشینند.

کدام ستاره‌ها به استادو فرانس می‌آیند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و لیورپول امشب برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 
بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مانند زین الدین زیدان و لوییس فیگو برای تماشای این بازی از نزدیک به ورزشگاه استادو فرانس خواهند رفت تا شاهد نبرد این دو تیم باشند. گفته می‌شود امیر قطر هم از نزدیک این بازی را تماشا می‌کند. 
این بازی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای یوفا برخوردار است و حضور بازیکنان بزرگ و ارزشمند روی سکوها می‌تواند به سود این سازمان تمام شود. گفته می‌‎شود بازیکنانی چون زین الدین زیدان، لوییس فیگو، کلود ماکله‌له، کریستین کارمبو، روبرت پیرس، ویلیام گالاس، کافو، روبرتو کارلوس، گایزکا مندیتا، روبی کین و نمانیا ویدیچ برای تماشای این بازی در پاریس حضور خواهند داشت. 
تمیم بن حامد آل ثانی، امیر قطر، هم با وجود این که پاری سن ژرمن یک پای این فینال نیست، تصمیم گرفته برای تماشای این دیدار به ورزشگاه استادو فرانس برود. دیگر شخصیت سیاسی حاضر در این ورزشگاه پل کاگامه، رییس جمهور رواندا، است. 
شخصیت‌های متفاوت با پیش زمینه و ویژگی‌های مختلف در بین مهمانان حاضر در این بازی هستند و توماس پسکت، فضانورد، نیز یکی از آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها