کد خبر : 1826532 | 07 خرداد 1401 ساعت 14:02 | 46.6K بازدید | 6 دیدگاه

سومین تمدیدی پرسپولیس کیست؟

هواداران پرسپولیس پس از تمدید ترابی چشم انتظار پای میز مذاکره نشستن دیگر ملی‌پوش خود هستند اما ممکن است اتفاقات طور دیگری پیش برود.

سومین تمدیدی پرسپولیس کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مانند هر سال در این تابستان هم با چالش اتمام قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان خود مواجه شده به طوری که با پایان این فصل یک ترکیب کامل از پرسپولیس اجازه گرفتن تصمیم مستقل برای آینده خود را دارند.

این اتفاق در سال‌های گذشته نیز به دفعات برای قرمزها رخ داده بود و این تیم ستاره‌های خود را عمدتا بدون دریافت هیچ سودی از دست می‌داد. با پایان فصل، قرارداد سیدجلال حسینی، عیسی آل کثیر، سعید آقایی، رضا اسدی، علی شجاعی، مهدی مهدیخانی، محمد شریفی، رامین رضاییان، میلاد سرلک، و احسان پهلوان به پایان می‌رسد.

سرخ‌ها پیش از ورود به تابستان ابتدا قرارداد لک را تمدید کردند و سپس ترابی و حالا دنبال سومین تمدیدی خود هستند. از بین ده بازیکن نام برده شده که قراردادشان به اتمام می‌رسد جدایی چند بازیکن که جایگاه خاصی در ترکیب این تیم نداشته‌اند بسیار محتمل است اما مدیران پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با ترابی دنبال کشاندن میلاد سرلک، دیگر ملی‌پوش این تیم به میز مذاکره هستند.
1717000

در خط هافبک پرسپولیس پس از میلاد سرلک نگاه‌ها به تمدید احسان پهلوان است‌. پهلوان دو فصل بی حاشیه را در پرسپولیس سپری کرد و هر زمان هم که دچار نوسان می‌شد سعی می‌کرد خود را به حد مطلوب برگرداند. شماره ۱۴ سرخ‌ها یکی از ده بازیکنی است که با پایان دو بازی باقی‌مانده قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و احتمالا هواداران نیز از تمدیدش استقبال می‌کنند.

البته در شرایطی که انتظارها برای تمدید سرلک زیاد است شاید یک وینگر دیگر به عنوان سومین تمدیدی سرخ‌ها پیش از آغاز تابستان معرفی شود. بازیکنی که از مقبولیت خوبی میان کادرفنی و شخص یحیی برخوردار است و شنیده می‌شود علاوه‌بر دریافت پیشنهاد تمدید از سوی مدیران این تیم به توافق اولیه نیز دست یافته است.

دیدگاه‌ها