کد خبر : 1826533 | 07 خرداد 1401 ساعت 14:03 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

روزی که پرچم مس به اهتزار در آمد

نارنجی پررنگ در آستارا؛ به لیگ برتر خوش آمدیم

مس کرمان با تساوی برابر شهرداری آستارا 66 امتیازی شد و علاوه بر تدوام حضور خود در صدر جدول لیگ یک در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.

نارنجی پررنگ در آستارا؛ به لیگ برتر خوش آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که به نظر می رسد در دو هفته پایانی رقابت نزدیکی با دیگر تیم صعود کننده یعنی ملوان برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ یک خواهد داشت دراین فصل رکوردهای دیگری را هم به نام خود ثبت کرده است. مس کرمان تا به این جای کار با 2 شکست کمترین شکست را بین تیم های دسته اولی داشته است. از سویی بهترین خط دفاعی بازی ها متعلق به تیم مس کرمان است. این تیم در بازی با شهرداری در آستارا دروازه اش را بسته نگه داشت. دروازه این تیم در 32 بازی تنها 9 بار باز شده است و به همین خاطر صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات است.

مسی ها دیروز در پایان بازی با شهرداری در آستارا جشن کوتاهی برای صعود به لیگ برتر برگزار کردند و این افتخار بزرگ را جشن گرفتند. آنها برای رسیدن به نقطه امروز 8 سال انتظار کشیدند که سخت و طولانی بود و جالب اینکه صعود مس همانند ملوان با مربیگری یکی از بازیکنان قدیمی این تیم رخ داد. فرزاد حسین خانی که سال های سال در مس کرمان بازی کرد. او بیش از دو دهه پیراهن مس را برتن داشت و یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه مس کرمان به حساب می آید. او پیش از هدایت تیم مس کرمان هدایت تیم مس نوین را برعهده داشت. در نهایت و بعد از اینکه باشگاه مس کرمان همه گزینه های غیر بومی را برای صعود به لیگ برتر آزمایش کرد و به نتیجه ای نرسید هدایت تیم را به کاپیتان اسبق باشگاه محول کرد. مس با فرزاد حسین خانی از ابتدای فصل چهره مدعی صعود به لیگ برتر داشت و در جام حذفی هم تیم های بزرگی چون فولاد را حذف کرد. فرزاد حسین خانی که از عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر در سال های اخیر با مربیان غیر بومی درس های زیادی گرفته بود با یک ایده مهم وارد بازی های این فصل شد. ابتدا گل نخوردن و بعد گل زدن. همین استراتژی در نهایت مس کرمان را به لیگ برتر رساند.

1717002171700317170051717006

بدون شک کرمانی ها در روزهای آتی جشن صعود به لیگ برتر را در حضور تماشاگران خود برگزار خواهند کرد. مس کرمان و ملوان در شرایطی لیگ برتری شده اند که این فصل با دیگر تیم های مدعی فاصله ایجاد کردند و نشان دادند شایسته ترین تیم ها برای صعود به لیگ برتر بودند.

دیدگاه‌ها