کد خبر : 1826542 | 07 خرداد 1401 ساعت 14:40 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

ترمیم تیم برای کسب قهرمانی؛

اسفندیارپور و آغاز رسمی سال سوم قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه گل‌‎گهر بعدازظهر روز گذشته در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه حضور پیدا کرد.

اسفندیارپور و آغاز رسمی سال سوم قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به واسطه تعویق مسابقه پرسپولیس و شهرخودرو، دو بازی دیگر لیگ برتر بین تیم‌‎های سپاهان-فولاد و هوادار-گل‌گهر نیز به زمان دیگری موکول شد، بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر خود را آماده انجام این مسابقه در روز یکشنبه می‌کنند.
باشگاه گل‌گهر تصمیم کلیدی خود را برای انعقاد قرارداد مجدد با امیرقلعه‌ نویی برای فصل سوم گرفته و این در حالی است که گفته می‌شد مربیان نامداری در سراسر ایران علاقه دارند به جای امیر قلعه‌نویی به گل‌گهر بیایند؛ باشگاهی پرامکانات و واجد ساختار حرفه‌ای که با حضور قلعه‌نویی در دو سال گذشته برای سهمیه آسیایی جنگیده و البته قصد دارد امسال را با یک پله بالاتر نسبت به سال گذشته تمام کند که این موضوع نیاز به کسب هر شش امتیاز دو بازی باقی مانده برابر ذوب‌آهن و هوادار دارد که هر دو حریفان سرسختی محسوب می‌شوند.
اما روز گذشته محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر که کار خود را با تجربه‌ترین سرمربی لیگ ادامه داد، در جمع بازیکنان گل‌گهر حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین برای ادامه لیگ به آنها روحیه داد.

1717027

1717029

1717030

1717031
از جمع بازیکنان فعلی گل‌گهر میلاد زکی‌پور به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نیست و بحث‌های حضور او در پرسپولیس مهم‌ترین خبر اردوی سورمه‌ای پوشان سیرجانی محسوب می‌شود. ضمن اینکه سعید صادقی که به ماجراهایش در یک مطلب جداگانه پرداخته‌ایم نیز به هر حال بخشی از حواس خود را معطوف به بیرون زمین کرده است. البته همه امیدوارند او آنقدر حرفه‌‍ای باشد که در این دو بازی باقی‌مانده نیز به آمار و ارقام فوق‌العاده خود در لیگ اضافه کند؛ اگرچه عدم دعوت به تیم ملی چهره او را در هم فرو برده است.
بازیکنان گل‌گهر که در انتظار پایان فصلی هستند که می‌توانست با رتبه سوم هم تمام شود، به سرعت و بعد از ریکاوری خود را آماده دوره تازه لیگ خواهند کرد؛ جایی که گل‌گهر با حفظ نفرات و خریدهای جدید اینبار در قامت یک مدعی حاضر بشود، البته بدون اشتباهات سال قبلی. این چیزی است که امیرقلعه‌نویی توقع دارد و به عنوان هدف اصلی تعریف کرده است.

دیدگاه‌ها