کد خبر : 1826567 | 07 خرداد 1401 ساعت 17:50 | 54.4K بازدید | 12 دیدگاه

احمد نور قصد بازگشت دارد؟

شایعه خوشحال‌کننده درباره نوراللهی برای قرمزها

رسانه‌های اماراتی با انتشار یک خبر موجب شدند تا شایعه بازگشت هافبک ایرانی شباب الاهلی به ایران و پرسپولیس شکل بگیرد.

شایعه خوشحال‌کننده درباره نوراللهی برای قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، پایان رقابت‌های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات و غیبت احمد نوراللهی در آخرین مسابقه شباب الاهلی موجب شد تا برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کنند که این بازیکن از فهرست تیم اماراتی کنار گذاشته شده و قرار است دوباره به ایران برگردد و احتمالا با باشگاه پرسپولیس پای مذاکره بنشیند.

اما غیبت نوراللهی در آخرین مسابقه فصل و بازگشت زودتر از موعد او به ایران، محرومیت در هفته پایانی لیگ برتر امارات بود که موجب شد این بازیکن به تهران برگردد و زودتر از سایر بازیکنان تیمش به استراحت برود.

گمانه‌زنی رسانه‌ها و به‌ویژه فضای مجازی داخلی موجب شد تا امروز دو رسانه اماراتی خبر از پایان حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی و بازگشت او به ایران را بدهند، جالب اینجاست که ساعاتی بعد از بازنشر این شایعات در سایت‌های عربی، دوباره در رسانه‌های داخل ایران عنوان کردند نوراللهی از باشگاه اماراتی جدا خواهد شد!

رفت و برگشت این خبر در رسانه‌های ایران و امارات، کاری کرد تا هواداران پرسپولیس از بازگشت دوباره احمد نوراللهی به این تیم ابراز خوشحالی کنند، اما ظاهرا این خبر واقعیت ندارد و این هافبک ملی‌پوش قصد دارد در ماه‌های منتهی به جام جهانی همچنان به‌عنوان لژیونر فعالیت خود را ادامه بدهد.

نوراللهی در فصل اخیر لیگ برتر امارات در ۲۳ بازی از ۲۶ هفته به میدان رفت و نمایش خوبی با زدن سه گل و دادن یک پاس گل داشت که عملکرد قابل قبول این بازیکن و حضور ثابت در هفته‌های منتهی به پایان فصل کاری کرده تا پیش‌بینی شود این بازیکن که یک‌سال از قراردادش باقی مانده، در شباب الاهلی بماند.

این بازیکن در حال حاضر خود را آماده شروع تمرینات و اردوی تیم ملی می‌کند و فعلا واکنشی درباره این شایعات و تیم آینده خود نداشته، اما بعید نیست دوباره با باشگاه شباب الاهلی به کارش ادامه بدهد و یک سال باقی مانده از قراردادش را در همین تیم بماند.

دیدگاه‌ها