کد خبر : 1826580 | 07 خرداد 1401 ساعت 19:23 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرآسیایی: در اتفاق قابل پیش‌بینی فجر همه مقصریم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت: در سقوط فجرسپاسی نباید پایمان را کنار بکشیم بلکه همه در این اتفاق تلخ یا به قول دوستان قابل پیش‌بینی مقصر هستیم.

سرآسیایی: در اتفاق قابل پیش‌بینی فجر همه مقصریم

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: حضور در فجرسپاسی یک چالش بسیار سخت درکسوت سرمربیگری بود اما باز تکرار می‌کنم که افتخار می‌کنم مربی تیم بزرگ شیراز و تیم شهید سپاسی هستم. فکر می‌کنم برخی با استفاده از برشی از کلمات و جملات من سوء برداشت کرده‌اند. من وقتی که به فجرسپاسی آمدم با تمام وجودم و با تمام قلبم آمدم با این باور که می‌توانیم این کار سخت و نشدنی را انجام بدهیم.

او ادامه داد: اگر در صحبت‌هایم از اکراه و اجبار استفاده شد باید بدانید که فقط و فقط از باب و جنبه‌ی فنی قبول هدایت فجرسپاسی بود چراکه واقعیت این بود که بعد از پیشنهاد فجر و تحلیل‌هایی که داشتم کار را خیلی سخت و تا حدودی ناشدنی دیدم اما ناامید نبودم و از خطری که می‌توانست اعتبار مربیگری‌ام در ابتدای کار را تهدید کند استقبال کردم. از آرامش و شرایط بسیار خوب و ایده‌آلم گذشتم تا با تلاش و همدلی و کار شبانه‌روزی بتوانیم این سرمایه‌ی بزرگ را برای مردم و فوتبال شیراز نگهداریم و هیچ منتی هم ندارم.

سرمربی فجرسپاسی تاکید کرد: اشتباه فاحش داوری بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن بدترين ضربه را به روحیه تیم من زد تا نتوانیم دوباره کمر راست کنیم اما قصد فرار از واقعیت را نداريم و اطمینان می‌دهم که انصافا مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان همه‌ی تلاش خود را کردند ولی متاسفانه کافی نبود و همه چیز دست به دست هم داد تا سقوط کنیم و شرمنده‌ی مردم شیراز شویم.

سرآسیایی در خصوص آینده حضورش در فجرسپاسی شیراز گفت: تا آخر فصل با باشگاه قرارداد دارم و ادامه‌ی راه مشخص نیست.

سرمربی فجرسپاسی در خاتمه با عذرخواهی از هواداران شیرازی یادآور شد: تاکید می‌کنم که همگی مقصریم و هر کدام باید به اندازه‌ی تقصیرمان، سرمان را پایین بیندازیم و از مردم عذرخواهی کنیم و دنبال عوض کردن صورت مسئله هم نباشیم.

دیدگاه‌ها