کد خبر : 1826647 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:19 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته به فکر ترک خاورمیانه به مقصد فرانسه

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال ابراز امیدواری کرد که به فوتبالش در لیگ فرانسه پایان دهد.

دیاباته به فکر ترک خاورمیانه به مقصد فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که توانست با آبی ها در لیگ نوزدهم عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند، در تابستان گذشته با قراردادی کوتاه مدت و 6 ماهه به الغرافه پیوست که پس از درخشش این بازیکن، قرارداد او تا سال 2023 تمدید شد.

این بازیکن در گفتگو کوتاهی که با روزنامه الوطن داشت، ابراز امیدواری کرد که بتواند به فوتبال خود در یکی از دو تیم سابقش در لیگ فرانسه پایان دهد.

مهاجم پلنگ‌ها گفت: اگر این فرصت را داشته باشم که برای بوردو یا متز بازی کنم، با کمال میل می پذیرم. این فرصت خوبی برای من خواهد بود تا بتوانم در لیگ فرانسه بازی کنم.

1717383


الوطن درباره دیاباته نوشته است: باشگاه الغرافه پیشتر در صفحه رسمی خود اعلام کرده بود که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی این تیم تا سال 2023 با پلنگ ها به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

این بازیکن به عنوان جانشین جاناتان کوجیا مصدوم به الغرافه آمده بود و بازی های خوب و ممتازی با این تیم انجام داد و گل های زیادی به ثمر رساند و یکی از عناصر تاثیرگذار در ترکیب آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی به حساب می آید.

بنابراین ادامه حضور او در الغرافه امتیاز مثبتی برای هیئت مدیره خواهد بود. دیاباته در مرکز خط حمله بازی می کند و پیش از این در رده‌های بسیاری از باشگاه های اروپایی و آسیایی مانند نانسی کلاب، بوردو و استقلال فعالیت داشته است.

دیدگاه‌ها