کد خبر : 1826674 | 08 خرداد 1401 ساعت 11:40 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

بازگشت برابر تیمی مانند رئال مادرید دشوار است

اندرو رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول اعتراف کرد این تیم نمای خیلی خوبی برابر رئال مادرید نداشته است.

بازگشت برابر تیمی مانند رئال مادرید دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که چند بار مقهور درخشش تیبو کورتوا درون دروازه رئال مادرید شد و چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد، در نهایت 0-1 شکست خورد و جام قهرمانی را به رئال مادرید تقدیم کرد. اندرو رابرتسون در پایان این دیدار به تمجید از حریف پرداخت و مدعی شد بازگشت به بازی برابر تیمی مانند رئال مادرید بسیار دشوار است.

اندرو رابرتسون گفت: "رختکن لیورپول ساکت و ویران شده است، اما چنین واکنشی بعد از شکست در فینال طبیعی است. ما موقعیت‌های زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم، اما مقابل یک دروازه‌بان فوق العاده قرار گرفتیم. البته صادقانه بگویم که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. 

1717417

نیمه دوم را خیلی خوب شروع نکردیم و بازیکنان رئال مادرید جریان بازی را کنترل کردند. وقتی مقابل تیم‌های باتجربه‌ای مانند رئال مادرید قرار می گیرید، متوجه هستید که آنها می دانند چگونه باید در فینال ها پیروز شوند. بازگشت به بازی مقابل یک تیم بسیار باتجربه سخت است و آنها می دانستند که باید چه کاری انجام دهند.

حواشی قبل از شروع مسابقه فینال؟ پرتاب گاز اشک آور به سمت هواداران غیرقابل قبول بود. این تجربه برای طرفداران لیورپول و همه خانواده‌هایی که به پاریس سفر کردند، وحشتناک است. لیگ قهرمانان باید مانند یک جشن باشد، اما اینطور نبود و در کل تجربه خوبی در پاریس نداشتیم و اوضاع چندان مساعد نبود. قطعا نباید شرایط پیش از شروع مسابقه ای مانند فینال لیگ قهرمانان به این شکل پیش برود. شاید آماده سازی برای برگزاری این دیدار به شکل مطلوبی نبود و من مطمئن هستم که در روزهای آینده تحقیقاتی در مورد این اتفاقات انجام خواهد شد."

دیدگاه‌ها