کد خبر : 1826697 | 08 خرداد 1401 ساعت 13:09 | 41.4K بازدید | 13 دیدگاه

غلط املایی به افتخار درخشش سنگربان رئال (عکس)

نشریات اسپانیا مطابق انتظار همه اخبار خود را به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اختصاص دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل فوق العاده و تاریخی خود را تکمیل کرده و در نهایت با کسب پیروزی 0-1 مقابل لیورپول در پاریس، لیگ قهرمانان این فصل را نیز فتح کرد. وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید تک گل این تیم را در نیمه دوم به ثمر رساند و البته تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید نیز بارها سد راه گلزنی حریف شد. حالا نشریات اسپانیا تیتر یک خود را با تکیه بر قهرمانی رئال مادرید و درخشش تیبو کورتوا بسته اند.

1717463

نشریه مارکا از تیتر "دسیموکورتوا" به جای دسیموکوارتا استفاده کرده و در واقع به نظر می رسید غلط املایی این نشریه عمدی بوده است. در حقیقت آنها با این تیتر، به نقش مهم تیبو کورتوا در چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشته اند. مارکا در ادامه مدعی شد رئال مادرید در لیگ قهرمانان بازگشت های بزرگ خود را تکمیل کرده و یک بار دیگر موفق به فتح عنوان قهرمانی اروپا شد.

1717466
نشریه آ.اس نیز از تیتر "قهرمان ابدی" برای توصیف قهرمانی این تیم استفاده کردند. این نشریه مدعی شد  رئال مادرید چهاردهمین قهرمانی خود را به احساسی ترین شکل ممکن در تاریخ با گلزنی وینیسیوس و عملکرد فوق العاده تیبو کورتوا کسب کرد.

1717465
1717464

اما جالب اینجاست دو نشریه کاتالانی اسپورت و موندو دیپورتیوو، هر دو تیتر خود را به درخشش تیبو کورتوا در مسابقه رئال مادرید و لیورپول اختصاص داده و به نوعی قهرمانی رقیب را به عملکرد این دروازه بان بلژیکی ربط دادند.

دیدگاه‌ها