کد خبر : 1826761 | 08 خرداد 1401 ساعت 20:09 | 49.4K بازدید | 12 دیدگاه

احساسی‌ترین شادی بعد از قهرمانی رئال‌مادرید(عکس)

بعد از پایان بازی دیشب رئال مادرید و لیورپول لوکا مودریچ و تونی کروس به شکل ویژه‌ای در آغوش یکدیگر خوشحالی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگویم که مثلث لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو یکی از بهترین خطوط هافبک تاریخ فوتبال باشگاهی محسوب می‌شوند. این سه نفر سال‌هاست که کنار یکدیگر در ترکیب رئال مادرید به میدان می‌روند و هماهنگی فوق‌العاده‌ بین آنها زبانزد خاص و عام است.

رئال مادرید موفق شد چهاردهمین جام خود در لیگ قهرمانان اروپا را با غلبه بر لیورپول کسب کند. شاگردان کارلو آنچلوتی با تک گل وینیسیوس جونیور و البته به‌واسطه درخشش خیره کننده تیبو کورتوا در خط دروازه حریف انگلیسی خود را شکست داده و فاتح چمپیونزلیگ شدند. با این حال در این بین نباید از عملکرد خوب خط هافبک لوس بلانکوس و مثلث معروف مودریچ، کروس و کاسمیرو غافل شد.

مودریچ یکی از ارکان اصلی صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود و در دیدار دیشب نیز نمایش قابل قبولی داشت. همچنین تونی کروس نیز در مقابل لیورپول یکی از بهترین بازی‌های خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را ارائه داد.

اما اتفاق جالب‌تر در مورد این دو نفر به خوشحالی آنها بعد از بازی برمی‌گردد؛ جایی که بعد از سوت پایان بازی تونی کروس از فرط خوشحالی و احتمالاً خستگی روی زمین دراز کشید و در این هنگام لوکا مودریچ به سراغ او آمد. این دو ستاره رئال مادرید برای یکی، دو دقیقه به شکل جالب و بسیار احساسی یکدیگر را در آغوش گرفته و صحنه‌های جالبی را رقم زدند. این پنجمین جام چمپیونزلیگ بود که لوکا مودریچ و تونی کروس موفق به کسب آن شدند.

1717594
1717595

دیدگاه‌ها