کد خبر : 1826776 | 08 خرداد 1401 ساعت 21:16 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت یک نیمه‌ای محرم برای نایب قهرمانی

در شرایطی که پرسپولیس احتمالا شهرخودرو را در بازی همزمان از پیش رو برخواهد داشت، سپاهان نمایش خوبی در اهواز ارائه نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که محرم نویدکیا، محمدرضا حسینی را به‌دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در اختیار ندارد، از میلاد جهانی در ترکیب اصلی بهره برده و همین موضوع نیز سبب شده تا سجاد شهباززاده به پست وینگر راست برود که خیلی عادت به بازی کردن در آن ندارد تا فرصت برای بازی کردن جهانی در پست وینگر چپ مهیا شود.
دیگر تغییر قابل توجه سپاهان در قلب خط دفاعی زمین انجام شده و مانند دو سه بازی اخیر بار دیگر امید نورافکن در قلب خط دفاعی به میدان رفته و احمدزاده در اهواز مقابل تیم سابقش به جای مهره تهاجمی به یک مهره دفاعی در پست دفاع چپ بدل شده است.

1717636
مجموع این تغییرات و استراتژی سپاهان در اهواز مقابل شاگردان نکونام که از تیم‌های سرسخت مسابقات به‌شمار می‌روند و ‌در فولاد آره‌نا نیز تیمی به مراتب بهتر می‌شوند؛ سبب شده تا سپاهان عملکرد خوبی مقابل این تیم در 45 دقیقه اول ارائه ندهد و باید دید در نیمه دوم این مربی جوان که با غیبت 5 بازیکن خود به‌دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم امید نیز مواجه است، چه تصمیماتی برای برگرداندن ورق بازی خواهد گرفت تا تیمش را در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی با پرسپولیس حفظ کند.
در بازی همزمان پرسپولیس در آزادی به مصاف شهرخودرو رفته و نیمه اول را با یک گل برتری به پایان رسانده است؛ موضوعی که سبب شده این تیم بدون در نظر گرفتن دیدار برابر تراکتور که به جنجال کشیده شد نیز جای سپاهان را در رده دوم بگیرد.

دیدگاه‌ها