کد خبر : 1826783 | 08 خرداد 1401 ساعت 21:38 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

غیبت مهره کلیدی گل‌گهر در آخرین بازی فصل

هافبک گل گهر سیرجان آخرین مسابقه تیمش در لیگ برتر را به‌ علت محرومیت از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیزاده هافبک تدافعی تیم گل گهر سیرجان در مسابقه امروز تیمش مقابل هوادار از زمین بازی اخراج شد تا در آخرین بازی فصل غایب باشد.
علیزاده بعد از آنکه در دقیقه 40 بازی با هوادار کارت زرد اول خود را از داور دریافت کرد، در دقیقه 62 در میانه زمین روی بازیکن هوادار خطا کرد تا داور مسابقه علاوه بر اعلام خطا کارت زرد دوم را به او نشان بدهد و باعث اخراج این بازیکن از زمین بازی شود.

1717660
نکته قابل توجه اعتراض‌های شدید این بازیکن به داور مسابقه بود. از تصاویر تلویزیونی این‌طور برمی‌آمد که خطای او به اندازه شدید نبوده که با کارت زرد دوم جریمه شود اما نظر داور چیز دیگری بود و حالا باید کارشناسان در این خصوص قضاوت کنند. 
بعد از اعتراض‌های علیزاده، بازیکنان تیم هوادار برای آرام کردن او اقدام کردند و در نهایت با تنش‌های زیاد این هافبک تدافعی راهی رختکن شد.
علیزاده در فصل جاری لیگ برتر یکی از مهره‌های کلیدی گل‌گهر سیرجان محسوب می‌شود و نمایش‌های خوبی داشته است. او به‌واسطه کارت قرمزی که دریافت کرد، دیدار بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن را از دست می‌دهد.

1717673
علیزاده که در نفت مسجدسلیمان شاگرد مهدی تارتار بوده حالا در بازی تیمش مقابل مربی سابق خود حضور نخواهد داشت و فصل جاری لیگ برتر در هفته بیست و نهم برایش به اتمام رسیده است.

دیدگاه‌ها