کد خبر : 1826802 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:59 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

برای ششمین قهرمانی تحت فشار بودیم؛

نعمتی: پیشنهاد دارم اما گزینه اولم پرسپولیس است

سیامک نعمتی می‌گوید با وجود پیشنهادات خارجی، اولویت اول او تمدید قرارداد با پرسپولیس است.

نعمتی: پیشنهاد دارم اما گزینه اولم پرسپولیس است

به گزارش ورزش سه، سیامک نعمتی پس از پیروزی برابر شهرخودرو اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم؛ این برد تقدیم به هواداران‌. برای نایب قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. بازی خوبی بود و فقط ۱۰-۱۵ دقیقه آخر بازی را به تیم حریف دادیم و آن هم بخاطر این است که اواخر فصل است. انشاالله سال بعد تیم دوباره برای قهرمانی می‌جنگد.

او در واکنش به اینکه زمانی که پرسپولیس در کورس قهرمانی بود با مشکلات مالی زیادی مواجه بودند عنوان کرد: امسال مشکلات زیاد بود و اگر بخواهیم نام ببریم یکی دو ساعت طول می‌کشد‌ اما در کل فوتبال است و هزار اتفاق. امسال هر کاری کردیم نشد که قهرمانی را به دست بیاوریم و کارمان خیلی سخت شده بود. برای اینکه بعد پنج سال، ششمین قهرمانی را به دست بیاوریم از همه جهات تحت فشار بودیم و متاسفانه این اتفاق نیفتاد. انشاالله تیم را با قدرت ببندند به امید اینکه سال بعد برای قهرمانی بجنگیم.

نعمتی در خصوص وضعیت قراردادش با پرسپولیس توضیح داد: یک بازی باقی مانده و بعد از آن باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود از گل گهر پیشنهاد دارد گفت: با خودم صحبتی نشده و خبری نیست. پیشنهاداتی هست اما بررسی آنها را به آخر فصل موکول کرده‌ام. در ایران اولویت من پرسپولیس است و هیچ شکی در این مسئله نیست.

نعمتی همچنین درباره پیشنهاد شباب الاهلی گفت: پیشنهاد خارجی هم دارم اما گزینه اولم پرسپولیس است.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد قرارداد دارد گفت: قرارداد من بعد از بازی آینده تمام می‌شود.

نعمتی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود شرط بازیکنان برای تمدید تسویه حساب است گفت: به خدا من با مدیریت صحبت نکرده‌ام اما فصل رو به پایان است و باید تسویه کنند.

او در پایان درباره اینکه آیا باشگاه از او برای مذاکره دعوت کرده است گفت: یکی دو ماه پیش دعوت کردند اما من گفتم بعد بازی ها صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها