کد خبر : 1826816 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:46 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ربیع خواه: باید چند هفته پیش سقوط می کردیم نه الان!

یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب شهر خودرو محسن ربیع خواه بود. بازیکنی که در زمان برانکو چند فصلی برای پرسپولیس بازی کرد و جام قهرمانی را هم بالای سر برد.

ربیع خواه: باید چند هفته پیش سقوط می کردیم نه الان!

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از چند قهرمانی امشب سقوط به لیگ یک به همراه تیم شهر خودرو را تجربه کرد تا متوجه شود برای فوتبالیست هم همیشه  در روی یک پاشنه نمی چرخد.

محسن ربیع خواه بعد از سقوط تیم شهر خودرو به لیگ یک خطاب به خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی گفت: با این شرایطی که تیم ما داشت از چند هفته پیش باید سقوط می‌کرد. بچه‌ها با همه نداری‌ها و بی‌نظمی‌ها غیرت کردند. بچه‌های ما واقعاً غریب بودند. نه در مشهد کسی حامی ما بود و نه در تهران. تا الان هم بچه‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردند تا به اینجا رسیدیم.

او هم چنین در خصوص داوری بازی با پرسپولیس گفت:  من کاری به داوری ندارم، ولی اگر کسی می‌خواهد تیم‌داری کند باید در حد لیگ برتر باشد. مسئولان مشهد که جای خود را دارند، اما کسانی که تیم دست‌شان بود ندیدم تیم‌داری درستی داشته باشند. الان به خاطر بچه‌ها ناراحتم. آنها یک سال زحمت کشیدند. واقعاً حسی ندارم!

محسن ربیع خواه در پایان در پاسخ به این سوال که در شهر خودرو می ماند یا به دلیل سقوط این تیم به لیگ یک به تیم دیگری می رود، گفت: فعلاً با جایی صحبت نکردم. هر چه پیش آید، خوش آید!

دیدگاه‌ها