کد خبر : 1826872 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:13 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان ایران در آغوش کولاکوویچ(عکس)

در فاصله دو روز مانده تا دیدار تیم‌های ایران و صربستان، کولاکوویچ با شاگردان سابق خود دیدار کرد.

کاپیتان ایران در آغوش کولاکوویچ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته وارد بلگراد شده بود، در هتل ام «M» این شهر اسکان یافت تا اردوی برون مرزی خود را آغاز کند.
تیم ملی والیبال صربستان نیز در هتل محل اقامت تیم ایران حضور دارد و ایگور کولاکوویچ سرمربی این تیم صبح امروز در رستوران هتل با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدار کوتاهی داشت.
سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی با میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ‌ملی هم‌کلام شد و درباره شرایط و کیفیت هتل محل اقامت‌شان پرسید. کولاکوویچ همچنین دقایقی نیز با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم‌ ملی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ایران گفت‌وگو و برای تیم ایران در مسابقات پیش‌رو از جمله لیگ ملت‌ها آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرینات خود در این اردو، دو دیدار تدارکاتی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه11 و 12 خرداد با تیم ملی صربستان برگزار خواهد کرد.
مردان والیبال ایران جمعه شب 13 خرداد بلگراد را به مقصد برزیلیا ترک خواهند کرد و بامداد یک‌شنبه (15 خرداد) وارد شهر برزیلیا خواهند شد. هفته نخست لیگ ملت‌ها از 17 تا 22 خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

1717861

دیدگاه‌ها