کد خبر : 1826876 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:26 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

کابوس فینال CL برای خانواده ستاره لیورپول

خولیا ویگاس، همسر تیاگو آلکانتارا، از تجربه بسیار سخت فینال لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

کابوس فینال CL برای خانواده ستاره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم شکست خورد. 
اتفاقات عجیبی که در بیرون از ورزشگاه رخ داد باعث شد که این بازی تحت الشعاع حواشی ایجاد شده قرار بگیرد. بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.
پس از آن یوفا اعلام کرد که بعضی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که تعدادی از هوادارانی که بلیت اصلی را خریده بودند پشت گیت‌های ورودی بمانند و در نهایت نیروهای پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور برای پراکنده کردن آنها شدند.
همسر تیاگو با انتشار مطلبی در استوری اینستاگرامش درباره اتفاقات رخ داده نوشت:« من دوست دارم درباره این مسائل اظهارنظر کنم اما به نظر می‌رسد که این بار باید احساسم را بیان کنم. فینال روز گذشته یک کابوس تمام عیار بود و این مسئله مربوط به فوتبال نیست، بلکه بسیار فراتر از نتیجه به دست آمده است.»

 

1577978


او با اشاره به اتفاقاتی که بیرون از ورزشگاه رخ داده اظهار داشت:« به دلیل نبود سازماندهی و امنیت، لحظات بسیار ترسناکی شکل گرفت. ما بارها از سوی بسیاری از سارقان که سعی در آزار و اذیت ما داشتند  و بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند تهدید شدیم. همین باعث شد که افراد بسیاری نتوانند وارد ورزشگاه شوند.»
خولیا ویگاس درباره رفتار پلیس با هواداران لیورپول اضافه کرد:« گاز اشک‌آور از سوی نیروهای پلیس به سمت خانواده‌ها و هواداران پرتاب شد و بعضی از آنها کتک زده شدند. همه آنها افرادی بی‌گناه بودند. ما به خاطر همه این مشکلات مجبور شدیم با اسکورت نیروهای امنیتی از ورزشگاه خارج شویم. کاری باید انجام شود. این اتفاقات نباید در هیچ رویدادی رخ دهد و ما می‌خواهیم مسئولیتی برای این اتفاقات مشخص شود. شرایط ممکن بود بسیار بدتر باشد.»

دیدگاه‌ها