کد خبر : 1826886 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:58 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد فصل بعد از این هم بهتر خواهد شد

خلعتبری: تا زمانی که هنوز خوبم بازی می‌کنم

محمدرضا خلعتبری هافبک باسابقه تیم فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنانی که در نیم فصل جذب شدند توانستند به خوبی کار کنند و فولاد حرف‌‌‌های زیادی در فصل آینده دارد.

خلعتبری: تا زمانی که هنوز خوبم بازی می‌کنم

به گزارش"ورزش سه"، شب گذشته فولاد توانست‌ شکست سنگینی را به سپاهان تحمیل کند و سه بر صفر این بازی حساس را ببرد. خلعتبری در خصوص این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم که‌ بازیکنان بسیار خوبی دارند. چند هفته متوالی نتایج ‌خوبی گرفته بودند. ‌خداراشکر توانستیم‌ نکاتی که آقای نکونام می‌خواست را به‌نحو احسن انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

او درباره عملکرد سپاهان و فولاد در این بازی بیان کرد: سپاهان تیمی است که اگر به آن فضا بدهی و مقداری کوتاه بیایی اذیتت می‌کند و ما امروز تمام فضاها را مقابل آن‌ها بستیم. در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتند اما خداراشکر توانستیم از موقعیت‌های‌مان به‌خوبی استفاده کنیم. فوق العاده بازی کردیم و تیم‌مان شایستگی داشت که جایگاه‌اش در جدول بهتر از این باشد اما تمام شد و نمی‌شود کاری کرد؛ مطمئن باشید برای فصل آینده فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وینگر کهنه‌کار فولاد درباره اعتراض نیکمت‌نشینان به داوری افزود: اعتراض توسط هر دو تیم انجام می‌شد و فقط از طرف تیم سپاهان نبود ولی به نظرم در این بازی پر برخورد داوری کار بسیار سختی داشت اما آقای خورشیدی به‌نحو احسن توانست این بازی را قضاوت کند.


او درباره حادثه تلخ متروپل آبادان افزود: واقعا از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم. قبل از بازی بازیکنان‌مان به مردم ادای احترام کردند و شوکی بود که به همه وارد شد. بسیار سخت است و انشالله خداوند به خانواده آن‌ها صبر بدهد و به همین دلیل بازیکنان ما روی صحنه‌های گل خیلی خوشحالی نکردند.

خلعتبری در خصوص عملکرد خوبش در بازی با پیکان گفت: در دقایق آخر آن بازی یک پاس گل دادم؛ زمانی که قرار است بازی کنم مطمئن باشید با تمام وجود این کار را برای تیمم انجام می‌دهم و فرقی نمی‌کند اما در سی دقیقه آخر بازی با پیکان به زمین آمدم و پاس گل دادم و آقای ساسان حسینی توانست یک گل ۳ امتیازی بزند و بازی را ببریم؛ برد در دو بازی آخر بسیار به ما کمک کرد.

او در خصوص تقویت فولاد در نیم فصل گفت: بازیکنانی مثل آقای گردان، شیری، رضاوند و آقاسی که در نیم فصل اضافه شدند توانستند به تیم کمک کنند. ما تیمی بودیم که یک هدف مشترک داشتیم و همگی برای موفقیت فولاد تلاش می‌کردیم. خداراشکر توانستیم سوپر کاپ را ببریم، در آسیا به مرحله بعد رفتیم و در لیگ نتایج خوبی گرفتیم. در مرحله بعد فقط ما نماینده ایران هستیم و امیدواریم نماینده شایسته‌ای باشیم.

خلعتبری درباره عملکرد خودش با وجود بالا بودن سن افزود: سعی می‌کنم خودم را آماده نگه دارم تا هر زمانی که بازی کردم به بهترین نحو این کار را انجام دهم. از نظر سابقه، زمان زیادی است که در لیگ بازی می‌کنم و خداراشکر شرایط خوب است.

خلعتبری در پایان درباره بازی هفته آینده با شهر خوردو گفت: بازی هفته آینده مقابل شهر خودرو تشریفاتی است و آن‌ها سقوط کرده‌اند. من در تیم شهر خودرو بودم و شرایط خوبی داشت اما اتفاقاتی افتاد و به آن صورتی‌که باید نتوانست نتیجه بگیرد و کار بسیار سختی داشتند اما بازی آخر برای ما بسیار مهم است و باید در این بازی پرقدرت باشیم و ۳ امتیاز را بگیریم تا فصل را با پیروزی به انتها برسانیم.

دیدگاه‌ها