کد خبر : 1827146 | 10 خرداد 1401 ساعت 20:27 | 16.7K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی لهستان:

امیدوارم لواندوفسکی هر چه سریع‌تر به آرزویش برسد

چسلاو میکنیه‌ویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، ابراز امیدواری کرد که وضعیت رابرت لواندوفسکی هرچه سریع‌تر مشخص شود‌.

امیدوارم لواندوفسکی هر چه سریع‌تر به آرزویش برسد

به گزارش "ورزش سه"، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ است و تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده است. این بازیکن دیگر به شکل علنی اعلام کرده که نمی‌خواهد به کارش در جمع باواریایی‌ها ادامه دهد اما همچنان بایرن مونیخ اصرار دارد که تا زمان پیدا کردن یک جانشین مناسب برای او، ستاره لهستانی را به فروش نخواهد رساند. حتی هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، چند بار تاکید کرده که لواندوفسکی تا پایان قراردادش یعنی سال 2023 در این تیم می‌ماند.

لواندوفسکی روز گذشته در جمع خبرنگاران لهستانی موضع سفت و سخت‌تری نسبت به بایرن نشان داد و با قاطعیت گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد: " اصلا دوست ندارم در چنین وضعیتی باشم. دوران فوتبالم در بایرن تمام شده و دیگر هیچ شانسی برای ادامه فوتبالم در این باشگاه وجود ندارد. دیگر امکان ندارد برای بایرن بازی کنم و امیدوارم مدیران باشگاه سد راهم نشوند. ببینیم در دو هفته پیش رو چه خواهد شد ولی گفتم که از نظر خودم امکان ماندنی شدنم در بایرن وجود ندارد."

1717983

چسلاو میکنیه‌ویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، نیز به جمع کسانی پیوسته که درباره وضعیت رابرت لواندوفسکی صحبت کرده‌اند. او در این‌باره گفت: "امیدوارم وضعیت رابرت لواندوفسکی هرچه سریع‌تر حل شود. رابرت برای خود هدفی تعیین کرده است. او می‌خواهد باشگاه خود را تغییر دهد. امیدوارم به آرزویش برسد، چه بارسلونا باشد یا یک باشگاه دیگر. من نمی‌خواهم پیش داوری کنم."

دیدگاه‌ها