کد خبر : 1827171 | 10 خرداد 1401 ساعت 23:05 | 38K بازدید | 11 دیدگاه

علیپور هم اینجاست؛ از پرتغال چه آورده‌ای؟(عکس)

مهاجم ایرانی فصل گذشته ماریتیمو پس از یک‌سال موفقیت‌آمیز در این باشگاه پرتغالی به تیم ملی هم دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در اردوهای اخیر تیم ملی ایران جایگاه ثابتی نداشته و بعضا جزو فهرست قرار گرفت، اما حالا با اتمام لیگ برتر پرتغال و انتقال نسبتاً خوبی که به یک باشگاه دیگر در این کشور داشت، در لیست مد نظر سرمربی کروات ایران جای باز کرد.

این مهاجم ۲۵ ساله که در یک فصل اخیر ۳۴ بار در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته، در این مدت توانسته ۷ گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد که ثبت این آمار او را تبدیل به یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ماریتیمو کرد و بازیکن سابق پرسپولیس را با این شرایط خوب به پیراهن ملی رساند.

1718383

علی علیپور که پس از دو سال حضور در ماریتیمو از این باشگاه جدا شد و با ژیل ویسنته پرتغال قرارداد بست، حالا با این جابه‌جایی و مشخص کردن باشگاه آینده خود، به تیم ملی ایران هم دعوت شده و امیدوار است این روند تا جام جهانی ۲۰۲۲ برای او تداوم داشته باشد.

علیپور که جانشین کریم انصاری‌فرد در لیست تیم ملی فوتبال ایران شده، حالا در بازگشت از پرتغال به تهران و انجام نخستین تمرین خود زیر نظر اسکوچیچ باید بیشتر از همیشه خود را اثبات کند تا در اردوهای بعدی که منتهی به جام جهانی است، حاضر باشد.

دیدگاه‌ها