کد خبر : 1827180 | 11 خرداد 1401 ساعت 08:56 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

جایگاه واقعی ما چهارم جدول است

حسن جعفری: فوتبال زیبا تاوان دارد

دفاع راست مس رفسنجان زننده آخرین گل این تیم در لیگ بیست و یکم بود.

حسن جعفری: فوتبال زیبا تاوان دارد

به گزارش ورزش سه"، حسن جعفری مدافع راست مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: دیدار بسیار خوبی بود و پیکان از آن‌ جایی که تیم جوان و جنگنده‌ای است و فرم فوتبال دفاع و ضد حمله دارد بالطبع انتظار بازی سختی را داشتیم.
مدافع مس در مورد دریافت گل اول توسط تیمش در این دیدار ادامه داد: گلی که در نیمه اول پیکان به ثمر رساند برخلاف جریان بازی بود چرا که توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت زیادی را خلق کردیم اما روی یک ضربه پنالتی عقب افتادیم. در نهایت در نیمه دوم فشار را به حریف اضافه کردیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم هر چند می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.
جعفری در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین و گلی که روی ضربه سر به ثمر رساند اضافه کرد: گلی که وارد دروازه پیکان کردم واقعا به واسطه زحمات هم تیمی‌هایم و حاصل کار تیمی بود. امسال به معنای واقعی همدلی در مجموعه ما وجود داشت و بایستی از زحمات آقای زین الدینی مدیریت باشگاه، آقای علیزاده و آقای ربیعی سرمربی تیم تشکر کنم چرا که شرایطی را فراهم کرده بودند که چه فیکس و چه ذخیره همدل و متحد در کنار هم بودیم و فصل را به پایان رساندیم.
جعفری در مورد کسب جایگاه ششم لیگ توسط تیمش این گونه ادامه داد: به نظرم جایگاه واقعی تیم ما به دلیل فوتبال هجومی و خوبی که ارائه می‌کردیم بالاتر از رده ششم جدول بود ولی در فوتبال امروز بازی زیبا برخی مواقع تاوان دارد، اگر به فکر ارائه فوتبالی بسته بودیم برخی دیدارها را با نتیجه بهتری از زمین خارج می‌شدیم ولی آقای ربیعی همواره به فکر فوتبالی هجومی و تماشایی هستند. به نظرم جایگاه واقعی ما رده چهارم جدول بود اما به هر ترتیب باز هم برای تیمی که سال دوم است که لیگ برتر را تجربه می‌کند، رده ششم مطلوب است.
وی در مورد دعوت از مهدی حسینی به تیم ملی گفت: تبریک می گویم. پسر فوق العاده خوب و دوست داشتنی است. انشاالله که موفق باشد و دعوت شدنش ادامه دار باشد.
جعفری در پایان ضمن تقدیر از زحمات محمد ربیعی در طول فصل عنوان کرد که سرمربی تیمش با وجود تمام فشارها نهایت تلاش و توان خود را برای موفقیت مس صرف کرد.

دیدگاه‌ها