کد خبر : 1827239 | 11 خرداد 1401 ساعت 13:12 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

حسین‌زاده: شماره 10 یا 99 برای من مهم نیست

صحنه جام بالا بردن وریا را با بغض نگاه کردم

جوان اول استقلال در فصل اول حضورش آنقدر عملکرد درخشانی داشت که توانست به پیراهن مقدس تیم ملی نیز برسد و امیدوار است جز نفرات اصلی جام جهانی باشد.

صحنه جام بالا بردن وریا را با بغض نگاه کردم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین زاده که فصل موفقی را پشت سر گذاشت از این که موفق شد در اولین سال حضورش در استقلال جام را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است و آن را یک موضوع غیر قابل توصیف می داند.

گفت و گو با ستاره جدید استقلال را در زیر بخوانید:

* در مورد حس و حال قهرمانی صحبت کن؟
اول از همه خدا را بابت این قهرمانی شاکرم. فصل بی نظیری بود و فکر می کنم حالا حالا ها  تکرار نشود. برای من که سال اول استقلالم قهرمانی را دیدم خیلی خیلی جذاب بود. نمی‌توان توصیف کرد و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

* دو شب قبل از بازی استقلال به تماشای دیدار سایپا رفتی در مورد وضعیت ناراحت کننده این تیم صحبت کن
نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می کنند یک ردی از سایپا دارند و واقعاً حیف است سایپا در این وضعیت باشد. نمی‌دانم تقصیر چه کسی است؟ به خاطر مدیریت بود یا چیز دیگری نمی دانم اما جایگاه سایپا اینجا نیست. از صمیم قلبم می خواهم به دوران اوجش برگردد و امیدوارم به لیگ پایین‌تر سقوط نکند. انشالله برای فصل جدید تیم خوبی داشته باشند تا به لیگ برتر صعود کنند.

*قصدی برای پوشیدن شماره ده استقلال داری؟ به گرفتن این شماره فکر کردی؟
واقعیتش بحث شماره برای من مهم نیست. زمانی که به استقلال آمدم قرار بود همان روز اول شماره ۱۰ را بگیرم ولی چون زیاد در این مسائل نیستم همان شماره که دوست دارم را گرفتم و به همین خاطر به توافق رسیدیم ۹۹ بپوشم. مهم نمایشی است که بازیکن ارائه می دهد نه شماره ای که می پوشد.

*شما بهترین گلزن استقلال در جریان بازی بودی اول فصل فکر می‌کردی که این اتفاق بیفتد؟
اولش که از آینده خبر نداشتم ولی من تمام تلاشم را می‌کردم بهترین بازی را در زمین انجام بدهم حالا اگر بازی ای بوده که عملکرد ضعیف تری داشتم شاید به خاطر شرایط بازی یا آنالیزی بود که تیم حریف داشت. من سعی کردم در تمام بازی ها بهترین خودم را ارائه بدهم.
الان هم اگر  اتفاقی افتاده به خاطر تلاش کادرفنی و بچه هاسن.

*کدام گلت را بیشتر از همه دوست داشتی؟
گلی که به تراکتور و فولاد زدم را بیشتر از همه دوست داشتم.

*در مورد دبل در بازی با مس رفسنجان صحبت کن؟
تیم مس خوب بود و ما هم خوب بودیم. از همان اول همه چیز خوب شروع شد و بازی گرمی بود. خدا لطف کرد و در دو صحنه موقعیت داشتیم و توپ های من به گل تبدیل شد. حس خیلی خوبی بود که توانستیم هواداران‌مان در رفسنجان را خوشحال کنیم و شخصیت مان را به همه تحمیل کنیم.

1698226

*با کوین یامگا ارتباط خوبی در زمین داشتی
من با تمام بازیکنان و با یامگا که از خارجی های تیم بود ارتباط خوبی در زمین داشتیم و فصل خیلی خوبی برای ما بود.خیلی دوست داشتم در بازی‌های اخیر پایش به گلزنی باز و شرایطش بهتر شود البته تمام تلاشش را کرد که نشد.

* با یکی از پیشکسوتان استقلال صحبت می‌کردیم معتقد بودند شما تبدیل به یک ستاره می‌شوی، چه چیزی در شما دیده بودند؟
همه پیشکسوتان به من لطف دارند حتما یک دید فوتبالی داشتند. کسانی که در یک حرفه بزرگ شدند و به مقامی رسیدند و فوتبال بازی کردند و خوب و بد را از هم تشخیص می دهند. یک مثال است که می‌گویند از بغل پا زدن بازیکن می‌توان فهمید چه کاره است و شاید در همان بازی اولم کاری انجام دادم که تصور خوبی از من در ذهنشان ایجاد شد. خدا را شکر که شرمنده نشدم و حرف آنها ثابت شد.

در مورد شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نظرت چیست؟
من خبر خاصی ندارم. تلاش کادر فنی که شبانه روز برای این تیم کشیدند و بهترین خودشان را برای ما ارائه می‌دادند تا بتوانیم یک تمرین خوب داشته باشیم و تیم با بهترین ترکیب به زمین برود. آقای مجیدی و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و لایق همه این رکوردها بودند. کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند و بهترین نتایج را کسب کردیم.

* در مورد حضور کنار کاپیتان غفوری صحبت کن
اول از همه بگویم برای کاپیتان غفوری خیلی خوشحالم. بعد از جشن قهرمانی به خانه رفتم فیلم آن صحنه ای که آقا وریا جام را بالا برد چندین بار نگاه کردم و بغض گلویم را گرفت. واقعا لیاقتش را داشت چون خیلی برای استقلال زحمت کشید و تلاش کرده بود بابت این موضوع خیلی خوشحالم، امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشد.

1713268

*فکر می کنی که جزو نفرات اصلی جام جهانی باشی
من تمام سعی خودم را می کنم و بستگی به نظرات کادرفنی محترم تیم ملی دارد. تمام تلاشم را می‌کنم که جزء آن نفرات باشم.

دیدگاه‌ها