کد خبر : 1827292 | 11 خرداد 1401 ساعت 18:27 | 44.4K بازدید | 6 دیدگاه

مثل سبایوس پیدا نمی‌شود؛

درخواست ستاره‌های رئال برای ماندن هافبک اسپانیایی

بازیکنان رئال مادرید علاقه‌مند به ماندن دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی در این باشگاه هستند.

درخواست ستاره‌های رئال برای ماندن هافبک اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در سال‌های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نداشته و مدام در حال رفت و آمد بوده است. اگرچه رئال مادرید در شرایطی دشوار و در رقابت با بارسلونا موفق به جذب دنی سبایوس شد، اما او هنوز تبدیل به بازیکنی ثابت و مهم در این باشگاه نشده و همچنان احتمال جدایی او در فصل تابستان وجود دارد. اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد رختکن رئال مادرید خواهان ماندن دنی سبایوس در این باشگاه شده و بازیکنان این تیم علاقه‌مندند دوران حضور این هافبک اسپانیایی در استادیوم برنابئو ادامه پیدا کند.

1717878

حتی برخی از ستاره‌های این تیم به‌طور علنی به باشگاه اطلاع داده‌اند که در حال حاضر هیچ هافبکی با مشخصات و کیفیت دنی سبایوس در بازار وجود ندارد و بهتر است این بازیکن فصل بعد نیز در این باشگاه باقی بماند.

دنی سبایوس در فصل جاری فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب ثابت رئال مادرید پیدا نکرده و زیر سایه خط میانی نامدار و باتجربه این تیم قرار داشت. اخباری در مورد احتمال انتقال قرضی دنی سبایوس به بتیس و یا حضور این بازیکن در لیگ ایتالیا منتشر شده، اما بازیکنان رئال مادرید خواهان ماندن این هافبک جوان در رختکن هستند. دنی سبایوس در دقایق پایانی به میدان آمده و البته یک فرصت خوب برای گلزنی را نیز از دست داد. البته ممکن است برای افزایش حضور در جام جهانی 2022 در ترکیب اسپانیا، دنی سبایوس مجبور به ترک رئال مادرید شده و روانه تیمی شود که آنجا فرصت بیشتری برای اثبات خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها