کد خبر : 1827337 | 11 خرداد 1401 ساعت 23:25 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

بوسکتس: تبریک به رئال، آن‌ها شایسته قهرمانی بودند

سرخیو بوسکتس، ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت.

بوسکتس: تبریک به رئال، آن‌ها شایسته قهرمانی بودند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام رقابت‌های باشگاهی حالا تنور مسابقات ملی داغ شده است. در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فرداشب دو تیم اسپانیا و پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که به میزبانی لاروخا برگزار می‌شود و قطعاً از جذابیت‌های بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، پیش از این بازی گفت: "ما انتظار یک جو عالی را داریم و اگر آنها از ما حمایت کنند، می‌توانیم بهترین نسخه خود را به نمایش بگذاریم. معلوم نیست چگونه به جام جهانی برسیم اما می‌دانیم که قرار است خوب کار کنیم. درست است که همه چیز هم‌پوشانی دارد، اما من خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم جام جهانی بزرگی از نظر استادیوم‌ها و تدارکات خواهد بود."

1718631

بوسکتس درباره وضعیت خودش هم گفت:"همانطور که قبلاً گفتم، سعی می‌کنم از نظر تغذیه‌ای از خودم مراقبت کرده و سخت تمرین کنم، پس از هر بازی به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنم و ذهن روشنی داشته باشم."

قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ: "اگر آنها قهرمان شده‌اند یعنی شایسته آن بوده‌اند. صرف‌نظر از اینکه در مرحله حذفی چه اتفاقی افتاده است، شاید در یک بازی شما شانس داشته باشید اما وقتی جام را می‌برید یعنی شایسته آن هستید. باید به آنها تبریک گفت، من روی تیمم و تیم ملی‌ام تمرکز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم آن موفقیت‌ها را تجربه کنیم."

1717377

تقویت بارسا: "می‌دانیم چقدر سخت است، اما اگر می‌خواهیم رقابت کنیم، باید بهترین تیم ممکن را داشته باشیم تا برای همه چیز بجنگیم. ما به یک تیم بزرگ و با کیفیت نیاز داریم."

شکستن رکورد راموس و راموس: "دوران حرفه‌ای آنها بسیار طولانی بوده است. من همیشه از عملکرد خودم لذت برده‌ام و به اندازه کافی خوش شانس بودم که با آنها در یک دوره زمانی بازی کردم. باعث افتخار است که آنها را پشت سر بگذارم. من اکنون به شکستن رکورد ژاوی افتخار می‌کنم."

تقابل با کریستیانو رونالدو: "این چیزی است که هر بازیکنی آرزو دارد و می‌خواهد، من خوشحالم که می‌توانم این مسابقات را در بالاترین سطح مانند بازی مقابل پرتغال تجربه کنم، تیمی با فوتبالیست‌های بزرگ."
 

دیدگاه‌ها