کد خبر : 1827370 | 12 خرداد 1401 ساعت 12:07 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین گل‌گهر و پایان فصل عجیب

شاگردان امیرقلعه‌نویی تا آخرین روز فصل بیست و یکم تمریناتشان را با قوت برای کسب بهترین امتیاز و جایگاه ممکن ادامه دادند.

آخرین تمرین گل‌گهر و پایان فصل عجیب

به گزارش "ورزش سه"، فصلی که گذشت برای امیرقلعه‌نویی و شاگردانش در پایان هفته دهم اتفاق غیرمنتظره‌ای به همراه داشت و آنها که با 19 امتیاز پشت سر آلومینیوم و استقلال 20 امتیازی قرار داشتند، به یکباره با کسر هفت امتیاز به رتبه هشتم سقوط کردند.
با این حال گل‌گهر علی‌رغم اینکه با شوک بزرگی مواجه شد، رفته‌رفته توانست خودش را جمع و جور کند و در شرایطی آماده برگزاری آخرین هفته مسابقات شده که با فولاد خوزستان رقابت فشرده‌ای برای کسب رتبه چهارم دارد.
آبی‌پوشان سیرجانی که زیر نظر امیرقلعه‌‎نویی یکی از تیم‌های منظم و بابرنامه مسابقات بودند، تا آخرین روز نیز با همان نظمی که مورد تاکید امیرقلعه‌نویی قرار دارد؛ کارشان را ادامه دادند و حالا امیدوارند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن در سیرجان و توقف فولاد خوزستان در مشهد، رتبه چهارمی را بالاتر از قرمزپوشان اهوازی که روزهای خوبی را تجربه می‌کنند، به نام خودشان بزنند.
گل‌گهر در پایان هفته بیست و نهم موفق به کسب 48 امتیاز ( با کسر هفت امتیاز) شده است و از ساعت 20 در ورزشگاه قاسم سلیمانی در آخرین دیدار رقابت‌های لیگ بیست و یکم به مصاف شاگردان مهدی تارتار می‌رود.

1718709

 

1718710

 

1718711

دیدگاه‌ها