کد خبر : 1827399 | 12 خرداد 1401 ساعت 15:34 | 39K بازدید | 5 دیدگاه

ایسکو در راه رم؛

ستاره رئال مادرید شاگرد مورینیو می‌شود؟

ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید مورد توجه ژوزه مورینیو و باشگاه رم قرار گرفته است.

ستاره رئال مادرید شاگرد مورینیو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، هنریک مخیتاریان، ستاره خلاق رم به دنبال جدایی از این باشگاه و انتقال به اینتر است. جالوروسی در حال تلاش برای متقاعد کردن این ستاره ارمنی برای تمدید قرارداد بوده و پیشنهاد یک‌ساله با گزینه تمدید برای سال دوم به ارزش 3.5 میلیون یورو خالص در هر فصل به‌همراه پاداش را به مختاریان ارائه کرده است. با این حال و با توجه به پیشنهاد دو ساله اینتر، به نظر می‌رسد این بازیکن باتجربه در پایان فصل از جمع بازیکنان رم جدا خواهد شد.

1681552

اما نشریه کالچومرکاتو امروز در گزارشی مدعی شد مدیران جالوروسی قصد دارند ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید را به‌عنوان جایگزین هنریک مختاریان جذب کنند. ایسکو می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ژوزه مورینیو بوده و جای خالی باقی مانده مخیتاریان را پر کند. مذاکرات بین دو طرف در حال حاضر ادامه دارد و مورینیو امیدوار است بتواند ایسکو را راضی به این انتقال کند.

البته رم تنها باشگاهی نیست که برای جذب ایسکو اقدام کرده و میلان نیز به‌شدت علاقه‌مند به این انتقال است، اما به نظر می‌رسد جالوروسی شانس بیشتری برای توافق با او دارد. در واقع آنها تنها باشگاهی هستند که با قراردادی سه ساله برای جذب این بازیکن 29 ساله وارد عمل شده‌اند و از این حیث شانس بیشتری دارند. گرچه ایسکو دستمزد در حدود 6.5 میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کند، اما قانون رشد در ایتالیا به رم اجازه می‌دهد دستمزدی مشابه مخیتاریان به این بازیکن پرداخت کند. دیروز باشگاه رئال مادرید رسما خبر پایان همکاری هشت ساله خود با ایسکو را منتشر کرد و به‌زودی مقصد بعدی این هافبک خلاق مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها