کد خبر : 1827617 | 14 خرداد 1401 ساعت 11:18 | 51.5K بازدید | 7 دیدگاه

روز تولدم ناراحت بودم چون دیگر زیر ۲۳ نیستم

شکاری: خوشحالم که بعد ۷ سال بازیکن آزاد می‌شوم!

رضا شکاری یکی از ستاره های گل گهر در هفته های پایانی، با دبل برابر هوادار یک سه امتیاز حساس را برای تیمش رقم زد.

شکاری: خوشحالم که بعد ۷ سال بازیکن آزاد می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان در یک بازی پرگل ذوب آهن را از پیش رو برداشت و در رده چهارم لیگ را به اتمام رساند. رضا شکاری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌. در ابتدا تمرکز لازم را نداشتیم، با توجه به اینکه ما ۱۱ بازیکن را در اختیار نداشتیم اما مشاهده کردید که در تیم ما بازیکنان با هم دیگر تفاوتی ندارند و خیلی راحت جایگزین می‌شوند و توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم. بازی آخر هم بود و به روحیه ما خیلی کمک کرد و‌ خوب شد که بردیم.

او در مورد اتمام فصل با جایگاه چهارمی ادامه داد: در اصل سوم شدیم اگر هفت امتیاز را حساب کنید و باید جای سپاهان را می گرفتیم. اگر آن ۷ امتیاز را کم نمی کردند ما با روحیه بالا می توانستیم مدعی باشیم ولی خدا را شکر خیلی خوب لیگ را تمام کردیم و ما برای خودمان رده سومی را تصور می کنیم.

این بازیکن که در هفته بیست و نهم مقابل هوادار دبل کرد و ستاره زمین بود عنوان کرد: خدا را شکر هر موقع امیر خان به من اعتماد کرده، توانستم جوابش را به خوبی بدهم. در تمام مصاحبه‌هایم گفتم قبل از آنکه من به گل گهر بیایم خیلی برایم زحمت کشیدند و خوشحالم در چند بازی آخر توانستم گل بزنم. در نهایت ۶ گل زدم و دو پاس گل دادم، نسبت به دقایقی که برای گل گهر بازی کردم فکر کنم آمار خیلی خوبی بود اگر بیشتر بازی می کردم گل های بیشتری می‌زدم.

شکاری در مورد اینکه چرا کمتر بازی کرد توضیح داد: تیم ما آنقدر ستاره دارد که دست امیرخان [قلعه نویی] بر خلاف سال گذشته پر بود و همه بازیکنان را به صورت چرخشی بازی می‌داد ولی یک مقدار به من کمتر بازی رسید. در بیشتر بازی ها فیکس بودم و بعضی بازی ها هم که ذخیره رفتم توانستم کمک کنم و ثمره اش ۶ گل و دو پاس گل شد.

1712216


وینگر گل گهر در مورد اینکه فصل بعد قرارداد دارد یا خیر، گفت: برای اولین بار بعد از ۷ سال حضور در فوتبال حرفه ای بازیکن آزاد می‌شوم و خیلی از این موضوع خوشحالم. امیدوارم مثل تصمیم خوبی که برای آمدن به گل گهر گرفتم اگر قراری برای ماندن یا جدایی است، بهترین تصمیم را بگیرم. در فوتبال تصمیمات اشتباه زیادی گرفتم و امیدوارم که دیگر پیش نیاید و با گرفتن تصمیم درست پیشرفت کنم.

شکاری که چند روز پیش شمع تولد ۲۴ سالگی اش را فوت کرد و دیگر سنش به تیم امید نمی‌خورد، عنوان کرد: خیلی تولدم را دوست ندارم. زیر ۲۳ حساب نمی‌شوم و نمی‌توانم در تیم المپیک حضور داشته باشم ولی برایشان آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن گل گهر که در تمام رده های ملی حضور داشته و فقط تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه اش ندارد، اضافه کرد: من فکر می‌کنم دید کسانی که بازیکنان را به اردو تیم ملی دعوت می کنند نسبت به تیم های شهرستانی محدود است. حق تیم ما در تیم ملی بیشتر بود آن هم نه دو نفر به عنوان بازیکن جایگزین. امیدوارم در سال آینده آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

شکاری یادآور شد: امسال امیر خان [قلعه نویی] خیلی برایم زحمت کشید و من را احیا کرد ولی خودش خیلی اذیت شد. هفت امتیاز را از تیم ما کم کردند و خیلی به ما ضربه زد. آقای قلعه نویی در این مقطع از فوتبال به من کمک کرد، انشاالله در آینده بتوانم جبران کنم.

دیدگاه‌ها