کد خبر : 1827631 | 14 خرداد 1401 ساعت 12:31 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

برای جلب نظر اسکوچیچ تلاش می‌کنم؛

آذرباد: پست ربیعی را بهتر بخوانید، او خداحافظی نکرده!

محسن آذرباد از تاثیر گذارترین‌های مس رفسنجان بود و با پاس هایی که داد به منشا کمک کرد تا آقای گل شود.

آذرباد: پست ربیعی را بهتر بخوانید، او خداحافظی نکرده!

به گزارش _ورزش سه"، محسن آذرباد تمام تلاشش را کرد بهترین پاسور لیگ برتر شود و چهار پاس تا رسیدن به عنوان بهترین پاسور فاصله داشت؛ وی در مورد کسب تساوی مقابل پیکان در آخرین دیدار لیگ بیست و یکم گفت: نیمه اول یک پنالتی دادیم بعد از آن خیلی تلاش کردیم که جبران کنیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی در نهایت مساوی شد و فصل را به سلامتی تمام کردیم.

او در مورد کسب جایگاه ششمی در حالی که در طول فصل در رتبه چهارم قرار داشتند ادامه داد: خیلی فرصت ها داشتیم و می‌توانستیم رتبه چهارمی را به دست بیاوریم ولی سال دوم بود که در لیگ برتر حضور داشتیم و فکر می‌کنم توقعات زیاد شده بود ولی به نظرم رتبه ششم بد نیست. انشالله در سال‌های آینده جایگاه بهتری پیدا کنیم.

هافبک مس سال خوبی را با دادن پاس گل‌های متعدد پشت سر گذاشت؛ او در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: سال بسیار خوبی بود ولی می‌توانست بهتر از این باشد و باز هم خدا را شکر. تلاشم را می کنم در سال آینده دستاوردهای بیشتری داشته باشم.

1698196


آذرباد که عنوان بهترین پاسور لیگ را به سعید صادقی تبریک گفت، اظهار کرد: قشنگی‌های فوتبال به همین است در کنار رقابتی که داریم رفیق هم هستیم و این کارها فوتبال را قشنگ می‌کند. آدم باید اخلاق مدار باشد تا اتفاقات قشنگ‌تری بیفتد.

وی در مورد شایعه جدایی محمد ربیعی به دلیل پستی که در اینستاگرام گذاشته نظرش را اینگونه بیان کرد: پست را شما به خوبی ندیدید. اصلا خداحافظی نبوده راجع به سال‌های گذشته توضیح داده و چیز خاصی نیست و منظورشان خداحافظی نبوده است.

بازیکن مس در مورد کسب عنوان آقای گلی توسط منشا، هم تیمی خود اضافه کرد: من خیلی خوشحالم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی وقتی در گل گهر بودم پیمان رنجبری آقای گل شد. دوران حضورم در ابومسلم یونس شاکری آقای گل شد و امسال هم گادوین منشا به این عنوان رسید و این اتفاق خوبی است که برای من افتاده که توانستم پشت این بازیکنان بازی کنم و آن ها هم توانستند این عنوان را به دست بیاورند.

آذرباد در پایان در مورد دعوت از هم تیمی‌اش مهدی حسینی به تیم ملی افزود: خیلی برایش خوشحالم. امیدوارم من هم بتوانم دعوت شوم. تمام تلاشم را می کنم سال بعد نظر آقای اسکوچیچ را جلب کنم.

دیدگاه‌ها