کد خبر : 1827695 | 14 خرداد 1401 ساعت 21:45 | 27.9K بازدید | 7 دیدگاه

انریکه: از یک نظر هیچ تیمی بهتر از اسپانیا نیست

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا‌ معتقد است که تیمش در مالکیت و کنترل توپ بهترین است.

انریکه: از یک نظر هیچ تیمی بهتر از اسپانیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا شب در دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ ملت‌ها به مصاف جمهوری چک خواهد رفت. شاگردان لوئیس انریکه در دیدار اول خود برابر پرتغال متوقف شدند، در حالی‌که جمهوری چک دست به کار مهمی زد و موفق شد سوئیس منسجم را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار فردا شب این تیم برابر جمهوری چک گفت: "ما با توجه به سطح تیم‌ها انتظار یک بازی بسیار سخت را داریم. جمهوری چک می‌تواند هر تیمی در این گروه را شکست دهد. آنها با شایستگی کامل مقابل سوئیس به پیروزی رسیدند. آنها تیم شجاعی هستند که بسیار خوب دفاع می‌کنند و به‌خوبی فضا را اشغال می‌کنند. اولین بازی من به‌عنوان سرمربی در ومبلی بود. اینجا هیچ بازی دوستانه‌ای برگزار نمی‌شود. من ترجیح می‌دهم این مسابقات را برای رشد تیم استفاده کنم. فوتبال تغییر کرده است.
موضوع مهم این است که ما بتوانیم با توپ عملکرد خوبی داشته باشیم. من هیچ تیمی را نمی‌بینم که به‌خوبی ما بتواند توپ را کنترل کند."

1719168

لوئیس انریکه درباره مارکو آسنسیو نیز گفت: "او یک بازیکن در سطح اول جهانی است. قدرتی که در ضربه‌زنی دارد؛شاید 6 بازیکن هم ندارند. دوباره او فرصت دارد و ما توصیه‌های خود را به او انجام خواهیم داد. او در اولین بازی به میدان نرفت اما سه مسابقه دیگر باقی مانده است. او در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است."

موفقیت‌های رافائل نادال: "زیبایی کار رافائل نادال تنها به زمانی که برنده می‌شود مربوط نیست بلکه او وقتی می‌بازد هم فوق العاده است. مایه افتخار است که نادال نماینده کشور ماست."

1719169

دیدگاه‌ها