کد خبر : 1827787 | 15 خرداد 1401 ساعت 17:42 | 33.8K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی قائدرحمتی از اراکی‌ها؛

هافبک آلومینیوم در اصفهان ماند!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان دیدار با سپاهان از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد و در اصفهان ماند.

هافبک آلومینیوم در اصفهان ماند!

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی که فصل موفقی در آلومینیوم اراک سپری کرد، جزو معدود بازیکنانی است که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده و به همین دلیل ادامه همکاری او با اراکی‌ها هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

این بازیکن که در آخرین مسابقه فصل مقابل سپاهان نمایش موثری داشت و در دیدار برابر شاگردان محرم نویدکیا پاس تک‌گل تیمش را داد، در پایان این بازی همراه دیگر اعضای تیم آلومینیوم به اراک برنگشت و در اصفهان ماند!

1651710

قائدرحمتی که با وجود دور بودن از دروازه حریفان و بازی در میانه زمین، دو گل حساس و سه امتیازی مقابل فجر سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان‌ در لیگ برتر به ثمر رساند، پس از دیدار برابر سپاهان در رختکن از تمام مربیان و بازیکنان تیم آلومینیوم خداحافظی کرد و در اصفهان ماند تا احتمالا تیم آینده خود را در همین شهر انتخاب کند!

این بازیکن که سابقه بازی در سپاهان و نساجی را هم دارد و در نقل و انتقالات زمستانی بحث حضورش در پرسپولیس نیز مطرح شده بود، حالا احتمالا فصل آینده با پیراهن یک تیم اصفهانی به میدان خواهد رفت و تیم آینده خود را در روزهای آینده انتخاب می‌کند.

دیدگاه‌ها