کد خبر : 1827911 | 16 خرداد 1401 ساعت 16:52 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

فلیک: انگلیس؟مشتاقانه منتظر این بازی کلاسیک هستم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که تیمش کار دشواری برابر انگلیس پیش رو خواهد داشت.

فلیک: انگلیس؟مشتاقانه منتظر این بازی کلاسیک هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فرداشب در یک بازی حساس و تماشایی در چارچوب دور دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف انگلیس خواهد رفت. آلمان در بازی قبلی خود برابر ایتالیا به تساوی 1-1 رسید و هانسی فلیک بعد از آن دیدار اصلا از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند.

هانسی فلیک در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر انگلیس گفت: "تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و همه آماده هستند. ما مشتاقانه منتظر بازی کلاسیک مقابل انگلیس هستیم. تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهد شد، اما تصمیم نهایی گرفته نشده است. ما هنوز کمی وقت داریم. انگلیس کیفیت فوق العاده و استحکام بالایی دارد. این چالش بزرگی برای ماست. معلوم شده که کسب سه امتیاز در لیگ ملت‌ها کار آسانی نیست به همین دلیل مهم است که با برنامه خود پیش برویم و فردا به بهترین نتیجه برسیم."

1719610

جذابیت رقابت انگلیس و آلمان: "این یک بازی کلاسیک است. این بازی ها همیشه خاص هستند. من خاطرات خوبی از بازی در آفریقای جنوبی در جام جهانی 2010 دارم. بقیه چیزها مربوط به گذشته است. ما به آینده نگاه می‌کنیم و سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم."

انتقادات از لروی سانه: "لروی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. او می‌تواند تفاوت‌آفرین باشد. سانه باید تحرک بیشتری داشته باشد. او بازیکن مهمی برای ماست. از او حمایت کنید و به او اعتماد مطلق داشته باشید" 

1719612

وضعیت مارکو رویس: "چند جلسه تمرینی در اینجا برای او خوب است. پس از تقریبا یک هفته دوری، مهم است که او را به آرامی برگردانیم. او تا بازی با مجارستان به میدان نخواهد رفت."

دیدگاه‌ها