کد خبر : 1828095 | 17 خرداد 1401 ساعت 20:42 | 95.3K بازدید | 37 دیدگاه

اولتیماتوم ۴۸ ساعته در پرونده رضایتنامه یحیی؛

پرسپولیس اجازه ثبت با پورعلی و بیرو را ندارد!

مدیرعامل شهرخودرو می‌گوید پرسپولیس برای پرداخت بدهی ۶.۵ میلیاردی فقط ۴۸ ساعت فرصت خواهد داشت.

پرسپولیس اجازه ثبت با پورعلی و بیرو را ندارد!

‌به گزارش "ورزش سه"، پرونده رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد رقم خورد، همچنان روی این باشگاه سایه انداخته و حالا بر اساس اعلام کمیته تعیین‌وضعیت به باشگاه شهرخودرو، سرخ‌پوشان تنها دو روز برای توافق یا پرداخت این بدهی فرصت دارند.

نکته مهم این‌که، باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو پیش از فروردین ۱۴۰۱ پیش نویس توافقی را نوشتند که محتوای آن پرداخت 10 میلیارد از سوی سر‌خ‌پوشان و همچنین رضایت‌نامه دائمی احسان حسینی بود.

باشگاه پرسپولیس از آن زمان تا حالا ۳.۵ میلیارد به شهر خودرو پرداخت کرده اما مابقی این رقم باقی مانده و در حالی‌که کمیته انضباطی و تعیین وضعیت تصور می‌کردند این پرونده به پایان رسیده، شهرخودرو بدقولی پرسپولیس را اطلاع داد تا به این‌ترتیب ضرب الاجل ۴۸ ساعته تعیین شود.

1719749

اسماعیل حیدرپور در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: صبح امروز نامه‌ای را دریافت کردیم مبنی بر اینکه پرونده رضایت نامه یحیی مختومه شده و ما شوکه شدیم و این موضوع را به کمیته تعیین وضعیت اطلاع دادیم. پس از پیگیری‌های ما از طریق آقای میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون و آقای حسن‌زاده در کمیته انضباطی مشخص شد که طرح این توافق‌نامه کاملا اشتباه است. با توجه به اینکه طرفین دعوی داخلی هستند و حکم نهایی در داخل صادر خواهد شد. کمیته تعیین وضعیت پس از اشتباه به‌وجود آمده مجددا طی حکمی به دو باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس ارسال کرد که طی آن یک اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای پرداخت بدهی به پرسپولیس داده شد؛ طبق پیگیری‌های ما در غیر این‌صورت و پس از اتمام زمان تعیین شده سه سرنوشتِ پایان در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

وی افزود: حتی این پیش نویسِ توافق ۱۰ میلیاردی به امضای باشگاه ما نرسید اما ما به آن پایبند ماندیم ولی این پرسپولیس بود که بدقولی کرد. نکته مهم این‌که قرار بود آنها دو بار دو میلیارد بدهند و 6 میلیارد باقی‌مانده را هم ماهیانه یک میلیارد بدهند اما این کار را انجام دادند.

1719320

او همچنین توافق برای تخفیف یک میلیاردی را تکذیب کرد و اظهار داشت: ما هیچ تخفیفی به پرسپولیس ندادیم و پرداخت قسطی را هم دیگر قبول نداریم. پرسپولیس ۷.۵ میلیارد به رامین رضاییان پرداخت کرد، آیا نمی‌توانست بدهی‌‌اش را بدهد؟

بر اساس اعلام باشگاه شهرخودرو در صورتی‌که پرسپولیس تا آخر این هفته اقدام نکند، سه اقدام در دستور کار خواهد داشت:
۱. بستن پنجره نقل و انتقالاتی
۲. کسر 6 امتیاز 
۳. سقوط به لیگ یک

بنابراین در اولین گام پرسپولیس حتی اگر بتواند ۹۰ هزار دلار آنتونی استوکس را پرداخت کند، مانع بزرگ 6 میلیاردی را بر سر خود خواهد داشت و امکان ثبت قرارداد خریدهای جدید خود را ندارد.

گزارش از شقایق آسیایی

دیدگاه‌ها