کد خبر : 1828358 | 19 خرداد 1401 ساعت 16:49 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم یک‌دست و با برنامه‌ای داشتیم؛

ستاری: همه از نتایج ما تعجب کردند

مدافع هوادار معتقد است تیمش در نخستین سال حضور در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت.

ستاری: همه از نتایج ما تعجب کردند

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد ستاری با اشاره به فصلی که سپری کردند و نتایج خوبی که همراه با هوادار داشتند، گفت: فصل خیلی خوبی از نظر تیمی و فردی بود؛ چه برای من و چه برای سایر بازیکنان. از همان ابتدای فصل تیم یکدست و با برنامه‌ای داشتیم و همین روند تا پایان فصل حفظ شد.

او ادامه داد: در هفته‌های اول شرایط سختی داشتیم و ذهنیتی نسبت به هوادار وجود داشت که تازه به لیگ برتر آمده و ممکن است دوباره سقوط کند، اما پس از سپری شدن بازی‌ها، هماهنگی تیم و شناخت کادر فنی و بازیکنان به یکدیگر بیشتر شد و به مرور زمان بالاتر رفت و راحت‌تر کار کردیم و در ادامه مسیر توانستیم خیلی خوب پیش برویم.

این بازیکن چپ‌پا که در پست‌های دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی برای هوادار به میدان رفت و عملکرد خوبی بر جای گذاشت، عنوان کرد: هرچه از فصل گذشت، شکل و شمایل و شخصیت هوادار نسبت به ابتدای فصل کاملا فراموش شد و حتی به سختی مقابل ما امتیاز می‌گرفتند. همه می‌گفتند هوادار یک تیم دونده، جنگنده و سخت ببازی است.

1682743


ستاری یادآور شد: همیشه تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر می‌آیند، کار سختی دارند و دیدید که فجر سپاسی هم متاسفانه سقوط کرد ولی تیم هوادار نشان داد نسبت به اینکه سال نخست حضورش در لیگ برتر بود، واقعا بالاتر از حد انتظار ظاهر شد. کادر خیلی خوبی داشتیم که جا دارد از آقایان عنایتی، رجب‌زاده و رضاپور به‌خاطر لطف و محبتی که به خود من داشتند، تشکر کنم.

او با بیان اینکه با توجه به بودجه‌ای که داشتیم‌، عملکرد خوبی داشتیم، ابراز کرد: هوادار جزو سه، چهار تیم کم هزینه لیگ برتر بود ولی درست هزینه کرد. ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم و این برگرفته از کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان پرتلاش بود که سرنوشت‌ساز بودند. یک تیم واقعی بودیم و توانستیم رتبه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم؛ هرچند اگر بازی با صنعت نفت برگزار می‌شد، شاید به رتبه هفتم هم می‌رسیدیم.

ستاری درباره شرایط قراردادش با باشگاه هوادار عنوان کرد: قراردادم تمام شده و صحبت‌های اولیه‌ای برای تمدید انجام شده ولی فعلا در تعطیلات هستم و کار را به مدیر برنامه‌ام سپرده‌ام تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها