کد خبر : 1828402 | 20 خرداد 1401 ساعت 10:02 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسلامی: پنالتی‌ها را می‌زدم آقای‌ گل می‌شدم

کریم اسلامی با ۷ گل در لیگ برتر و ۱ گل در جام حذفی نقش مهمی در موفقیت نساجی در این فصل داشت.

اسلامی: پنالتی‌ها را می‌زدم آقای‌ گل می‌شدم

به گزارش “ورزش سه”، او در این فصل رقیب مهاجمان دیگر در کورس آقای گلی بود. اسلامی در مورد رقابت آقای گلی در لیگ گفت: کار من از همه مهاجمان سخت‌تر بود. من با مهاجمانی رقابت می‌کردم که در تیم های بالای جدول حضور داشتند و کار در چنین تیم‌هایی به مراتب آسان‌تر از نساجی است . در ضمن ما استادیوم خانگی نداشتیم و همیشه مهمان بودیم همین کار را بسیار سخت می‌کرد. نساجی فقط در سه بازی جام حذفی فرصت حضور و حمایت تماشاگران خود را داست.

وی ادامه داد: یک گل به پرسپولیس زدم که کاملا درست بود و همه هم به درستی آن اذعان داشتند که به اشتباه آفساید گرفته شد و در طول فصل هم حتی یک پنالتی نزدم. اگر من هم پنالتی‌های نساجی را می‌زدم اکنون آقای گل لیگ بودم.

او در مورد فصل آینده و شرایطش در نساجی مازندران گفت: پوشیدن پیراهن نساجی افتخاری است که دو فصل آن را بدست آوردم  و کاری ماندگار را برای نساجی از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان به جا گذاشتیم. نگاهی که اکنون در فوتبال ایران به نساجی می شود با گذشته فرق دارد و این تیم اکنون قهرمان یکی از دو جام فوتبال ایران است. همانقدر که قهرمانی استقلال مهم است قهرمانی نساجی هم ارزش دارد. این همه تیم در فوتبال ایران فعالیت می کنند اما دو تیم صاحب جام های معتبر فوتبال ایران شدند، استقلال و نساجی. اما در مورد آینده هیچ چیز مشخص نیست اگر ماندم مثل همیشه تلاش می‌کنم اما در صورت رفتن هم قلب و بهترین خاطراتم را در نساجی جا می‌گذارم. درست است که فوتبال حرفه‌ای است اما بعضی تیم‌ها و بازی کردن در آنها برای بازیکن ماندگار است و نساجی برای من چنین جایگاهی دارد.

دیدگاه‌ها