کد خبر : 1828564 | 21 خرداد 1401 ساعت 10:28 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

فاضلی: آلومینیوم هفتم شده نه هشتم

این قانون به درد لیگ برتر نمی‌خورد

مربی آلومینیوم از سهولت کار با مهدی رحمتی سرمربی این تیم می‌گوید.

این قانون به درد لیگ برتر نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که در نیم فصل اول در مقطعی کوتاه به عنوان کمک در تراکتور حضور داشت در اواخر فصل مربیگری را در آلومینیوم کنار مهدی رحمتی ادامه داد .
وی در مورد فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت: باید در ابتدا بگویم با توجه به بندهای قرارداد آقای رحمتی و عملی شدن تمام قول و قرارهایی که به باشگاه داده بودند، قرادادشان اتوماتیک وارد تمدید شد و منتظر مدیریت جدید هستیم تا برنامه هایی که یک ماه پیش آقای رحمتی به باشگاه داده بود به مرحله اجرا در بیاوریم. فکر کنم در کل موفق شدیم تغییر مثبتی در تیم ایجاد کنیم و زحمات کادرفنی قبلی را ادامه دهیم و مشکلاتی که در آن مقطع برای تیم پیش آمده بود را توانستیم تا حدودی رفع کنیم و تیم به یک شرایط آرام و شخصیت خوبی برسد‌. خدا را شکر به فینال جام حذفی رسیدیم و تیم را از رتبه دوازدهم به هشتم آوردیم. البته به نظرم هفتم شدیم چون ما به لحاظ تفاضل گل از ذوب آهن بالاتر بودیم. از نظر من قانون بازی برابر برای صعود تیم ها به لیگ های بالاتر مناسب است نه لیگ برتر.

1566230


وی ادامه داد: برای ادامه کار منتظر هستیم ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. باید نفراتی که از تیم قبل نیاز داریم قراردادشان تمدید شود و لیست هم آقای رحمتی حدود یک ماه پیش به باشگاه داده و با توجه به مشخص شدن مدیریت باشگاه جذب نفرات جدید هم صورت می گیرد. جا دارد از آقای محرابی به خاطر زحماتی که کشید تشکر کنم و همچنین به آقای رجائیان که در هیئت مدیره حضور داشت تبریک می گویم. ایشان هم یک آدم کاملا فوتبالی است، امیدوارم مدیریت جدید هم در این جایگاه موفق باشد و قدم مثبتی برای استان مرکزی و شهر اراک برداشته شود.
فاضلی در مورد اینکه چرا ترجیح می دهد بیشتر کنار رحمتی کار کند توصیخ داد: آقای رحمتی هم مثل خودم از مربیان جدید مملکت هستند. تفکرات ما به هم نزدیک است و خدا را شکر در طول این دو تجربه ای که داشتیم اتفاقات مثبتی برایمان افتاد، هم در شهر خودرو تیم را با آن شرایط که تحویل گرفتیم تک رقمی کردیم و هم در تیم آلومینیوم اراک که خیلی ها به کادر ما شک داشتند شکشان را به یقین تبدیل کردیم و توانستیم تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد کنیم. شکل تیمی خوبی داشتیم و با کمک مدیریت و هواداران توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.
فاضلی یادآور شد: امیدوارم هواداران آلومینیوم در مقطعی که گذشت از ما راضی باشند و در ادامه راه آن ها را کمک کنیم تا آلومینیوم اراک را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

دیدگاه‌ها