کد خبر : 1828567 | 21 خرداد 1401 ساعت 10:46 | 26.9K بازدید | 4 دیدگاه

لیگ ملت‌ها؛ آمریکا برای غلبه بر ژاپن به دردسر افتاد

ژاپن در روزی که عملکرد خوبی داشت با نتیجه ۳-۲ برابر آمریکا شکست خورد.

لیگ ملت‌ها؛ آمریکا برای غلبه بر ژاپن به دردسر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی والیبال آمریکا و ژاپن بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند؛ آمریکا در دو‌ مسابقه قبلی خود کار سختی نداشت و با نتیجه مشابه ۳-۱ هلند و اسلوونی را شکست داده بود تا در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار بگیرد. در سمت مقابل ژاپن نیز از همان ابتدای تورنمنت تیمی کاملا آماده و سرحال نشان داد و ۳-۱ هلند و چین را از پیش رو برداشت.

ژاپن در مسابقه امروز شروعی فوق‌العاده داشت و موفق شد با نتیجه ۲۵-۱۷ حریف خود را شکست دهد. در ست د‌وم این آمریکا بود که عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و در نهایت ۲۵-۱۵ پیروز از زمین خارج شد. شاگردان ‌جان اسپراو در ست سوم نیز بهتر از حریف خود ظاهر شدند و با نتیجه ۲۵-۲۱ به پیروزی رسیدند تا در ست شماری نتیجه ۲-۱ شود.

1720504


در ست چهارم این ژاپن بود که در یک رقابت نزدیک و تماشایی موفق شد با نتیجه ۲۸-۲۶ بر آمریکا غلبه کند تا سرنوشت به ست پنجم کشیده شود. در ست پایانی مسابقه، آمریکا از همان‌ ابتدا بر حریف آسیایی خود مسلط شد و نهایتا با نتیجه ۱۵-۹ به پیروزی رسید تا یک‌برد سخت کسب کرده باشد.

در حقیقت ژاپن با وجود شکست یک بار دیگر نشان داد که تا چه میزان پیشرفت کرده و می‌تواند پایاپای با قدرت های جهانی رقابت کند. در دیدار امروز انسینگ‌ کیل بهترین بازیکن آمریکا و زمین بود. در سمت مقابل میورا کنتو در روزی که بوجی نیشیدا به میدان نرفت امتیازآورترین بازیکن ژاپنی‌ها بود.

1720506

دیدگاه‌ها