کد خبر : 1828625 | 21 خرداد 1401 ساعت 14:28 | 41.5K بازدید | 12 دیدگاه

سرخابی‌ها جدا از هم، قدیمی‌ها کنار هم؛

این ملی‌پوشان ۲۴ ساعت باهم هستند! (عکس)

ملی‌پوشان در اردوی قطر بیشتر در کنار بازیکنان هم‌باشگاهی و رفقای خود دیده می‌شوند.

این ملی‌پوشان ۲۴ ساعت باهم هستند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی ایران طی یک هفته گذشته در حالی پیگیری شده که در هشت روز اخیر، دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته دو روز (سه‌شنبه و جمعه) به بازیکنان خود استراحت بدهد تا فشار تمرینات روی آنها کمتر شود، اما در سایر روزهای تمرینی، تصاویر جالبی از اتوبوس و محوطه بیرونی محل تمرین به ثبت رسیده است.

جدا از بحث‌های فنی و تمرینات تاکتیکی و کارهای بدنسازی که بازیکنان از نخستین روز شروع تمرینات تیم ملی داشته‌اند، آنها همیشه در کنار دوستان نزدیک و قدیمی یا هم‌بازیان باشگاهی خود دیده شده‌اند و در اتوبوسی که مسیر هتل تا محل تمرین و بالعکس را می‌روند، یک پای ثابت کنار هم داشته‌اند.

1720591
1720592

مهدی ترابی و علی قلی‌زاده، دو بازیکنی که از رده‌های پایه با یکدیگر کار کرده‌اند و در سایپا هم‌‌بازی هم بوده‌اند، دو ملی پوشی هستند که مدام در کنار یکدیگر تصاویرشان به ثبت می‌رسد و در اتوبوس یا محوطه بیرون هتل خلوت‌های دو نفره‌ای دارند.

1720582

علیرضا بیرانوند و مهدی شیری نیز دو بازیکن دیگر در اردوی تیم ملی هستند که حضورشان در کنار یکدیگر جالب توجه است؛ این دو که یک فصل در پرسپولیس هم‌بازی هم بودند و در گذشته ویدیوهای رقص و شوخی‌شان باهم منتشر می‌شد، اکنون هم در تیم ملی این ارتباط را حفظ کرده‌اند.

1720581

احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی، دو کاپیتان تیم ملی نیز که دوستان صمیمی و هم‌بازیان قدیمی یکدیگر هستند و حدود یک دهه است در رده ملی بوده‌اند نیز بارها تصاویرشان در کنار هم انتشار یافته و این دو ملی‌پوش بیشتر در کنار بازیکنان با تجربه دیده می‌شوند؛ مثل علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی.

1720583

اللهیار صیادمنش و امیرحسین حسین‌زاده، دو بازیکنی که از رده‌های پایه تیم‌های ملی و سایپا سابقه بازی در کنار هم را داشته‌اند، برای نخستین بار در اردوی تیم ملی بزرگسالان همراه هم دعوت شده‌اند و یک تجربه جدید با یکدیگر خواهند داشت.

1720584
1720585
1720587
1720588

مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله و امیدهای اول ایران برای گلزنی در جام جهانی هم که در زمان بازی‌ها هماهنگی بالایی دارند و شناخت خوبی در این سال‌ها از یکدیگر پیدا کرده‌اند، در طول اردوی ایران بارها تصاویرشان در کنار هم دیده شده است.

1720586

صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی، مدافعان راست و چپ استقلال نیز که در هفته‌های پایانی حضور ثابت در ترکیب تیم قهرمان لیگ برتر داشتند و در فهرست تیم ملی قرار گرفتند، دو نفره‌ی دیگری هستند که در اتوبوس تیم ملی مدام کنار هم دیده می‌شوند و این ارتباط نزدیک از باشگاه تا تیم ملی را حفظ کرده‌اند.

1720589
1720590

جدا از آنها، بازیکنان فعلی یا سابق استقلال و پرسپولیس هم در تمرین یا بیرون از محل زمین چمن بیشتر با یکدیگر عکس یادگاری می‌گیرند و با هم گپ و گفت دارند.

اما نکته جالب دیگر در حاشیه تمرینات تیم ملی، این است که بازیکنان به‌ویژه جوان‌ترها و تازه واردها بیشتر دوست دارند در تصاویرشان، یکی از ستاره‌ها مثل علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون حضور داشته باشند و اگر در تصاویر جمعی تیم ملی دقت کنیم، حداقل یکی از آنها را می‌بینیم.

دیدگاه‌ها