کد خبر : 1828636 | 21 خرداد 1401 ساعت 15:50 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمان آغاز فصل جدید لیگ یک مشخص شد

سازمان لیگ در نظر دارد فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را همزمان با لیگ برتر و یا حداکثر یک هفته بعد از شروع لیگ برتر آغاز کند.

زمان آغاز فصل جدید لیگ یک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جدید هم با حضور 18 تیم برگزار می شود که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

بر اساس چیزی که قبلا اعلام شده بود در فصل جدید، 8 مرداد رقابت بین تیم های نساجی و استقلال برای مشخص شدن فاتح سوپر جام برگزار می شود و بعد‌ از آن شاهد شروع بازی های لیگ برتر از 15 مرداد خواهیم بود؛ بر همین اساس سازمان لیگ به گونه ای برنامه ریزی کرده که از 20 مرداد فصل جدید بازی های لیگ یک را آغاز کند.

سازمان لیگ در تلاش است در خلال برگزاری جام جهانی در دوحه تیم های لیگ برتری و دسته اولی به تعطیلات نیم فصل بروند. از اینرو شروع بازی های لیگ برتر و لیگ یک از دهه دوم یا سوم مرداد حتمی است. هم چنین بر اساس سنت گذشته زمان نقل و انتقالات لیگ یک، یک هفته بعد از لیگ برتر به پایان می رسد تا بازیکنانی که موفق به حضور در تیم های لیگ برتری نشدند به تیم های دسته اولی بروند.

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برای مشخص کردن زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ یک منتظر اعلام نتایج دیدار برگزار نشده بین نساجی و تراکتور و هم چنین صنعت نفت و هوادار است.

دیدگاه‌ها