کد خبر : 1828672 | 21 خرداد 1401 ساعت 18:51 | 39.1K بازدید | 8 دیدگاه

محمدی: بازیکنان خارجی را جذب خواهیم کرد

معاون ورزشی پرسپولیس می‌گوید شأن سیدجلال حسینی در این تیم حفظ خواهد شد.

محمدی: بازیکنان خارجی را جذب خواهیم کرد

به گزارش ورزش سه، محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس در مورد حضورش در رونمایی از سالن بدنسازی سیدجلال حسینی توضیح داد: آقا سید [جلال حسینی] از هم‌نسلان ما است و چند سالی در تیم ملی خدمتشان بودم. کار خوبی کردند و امیدوارم حمایت کنند و بقیه ورزشکاران هم رغبت پیدا کنند تا اینجا سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به بسته شدن پنجره گفت: پنجره ما برای استوکس بسته بود. الان دو قفله شد و تلاش می‌کنیم دینی که گردن ماست؛ پرداخت کنیم تا در زمان لازم پنجره باز شود.

او در مورد لیست مازاد گل‌محمدی عنوان کرد: هنوز هیچ لیست خروجی‌ای ندادند.

محمدی در مورد جذب بازیکن خارجی اظهار داشت: ما نیاز به بازیکن خارجی داریم و سعی می‌کنیم بازیکنان خارجی مورد نیاز را جذب کنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره انتخاب مربی گلرها عنوان کرد: انتخاب مربی دروازه‌بانی در حیطه کاری آقای گل‌محمدی است و از اول به ما گفتند با اعضای کادرفنی صحبت می‌کنیم ببینیم به چه جمع بندی‌ای می‌رسیم. فعلا به این جمع بندی رسیدند آقای فنایی و رحیم‌پور را در خدمتشان نباشیم. جا دارد از آنها تشکر کنم که سال‌های خوبی کنار باشگاه پرسپولیس بودند.

وی افزود: جایگزینان را آقای گل‌محمدی در ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.

محمدی راجع به تمدید با حسینی اظهار داشت: آقای سیدجلال بزرگتر تیم است و تمام تلاش ما این است که شأن ایشان حفظ شود و امیدوارم با صحبتی که با آقای گل‌محمدی خواهند داشت، یک تصمیم خوب بگیرند.

او در پایان درباره جدایی حامد لک گفت: حامد لک جزو گلرهای خوبمان است و جزو پنج گلر برتر ایران بوده اما نقل و انتقالاتی که رقم خورد، باعث شد او به فکر آینده باشد و جایی برود که بازی کند.

دیدگاه‌ها