کد خبر : 1828674 | 21 خرداد 1401 ساعت 19:14 | 42.2K بازدید | 9 دیدگاه

خرید جدید رئال مادرید؛ شیفته لبرون جیمز و باراک اوباما

به مناسبت انتقال خبرساز اورلین شوامنی‌، پدیده فرانسوی به رئال مادرید، آشنایی بیشتر با نکاتی کمتر مطرح شده از زندگی او خالی از لطف نخواهد بود.

خرید جدید رئال مادرید؛ شیفته لبرون جیمز و باراک اوباما

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی سرانجام با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. او تا این لحظه بزرگترین نقل و انتقالات تابستانی امسال را به نام خود ثبت کرده است. رسانه‌های ورزشی در دنیا حالا به سراغ زوایای کمتر دیده شده زندگی ملی‌پوش فرانسوی رفته‌اند تا علاقه‌مندان فوتبال ستاره فصل آینده رئال مادرید را بهتر بشناسند.

1720622

شوامنی 22ساله اخیرا مسیر موفقیت را با چنان سرعتی پیموده که در ماه‌‌های اخیر به سوژه اصلی نبرد بین سه باشگاه بزرگ رئال مادرید، پاری‌سن ژرمن و لیورپول تبدیل شده بود. نبردی که سرانجام با پیروزی لوس بلانکوس به پایان رسید.

هافبکی شیفته باراک اوباما و لبرون جیمز

شوامنی بارها از شیفتگی خود به دو چهره مشهور آمریکایی خبر داده: باراک اوباما و لبرون جیمز. او در این‌باره گفته بود:" من از وقتی خیلی کم سن و سال بودم شیفته فرهنگ آمریکایی شدم. چه به‌خاطر ورزشکاران بزرگ این کشور و چه به‌خاطر چهره‌های فرهنگی بزرگی مثل مارتین لوتر کینگ و باراک اوباما".

شوامنی می‌گوید یکی از دلایل علاقه‌اش به لبرون جیمز این است که در کنار فوتبال شیفته بسکتبال هم هست. او در این‌باره گفت:" بازیکنان NBA باید درست غذا بخورند و زندگی پاکیزه‌ای داشته باشند چرا که گاهی مجبور هستند هر یک روز در میان مسابقه بدهند. کسی که بخواهد در چنین فاصله کوتاهی مسابقه بدهد باید به خودش حسابی سخت بگیرد. من سعی می‌کنم همین شرایط را برای خودم در فوتبال داشته باشم".

هافبک فرانسوی که در مصاحبه‌هایش انگلیسی را عالی صحبت می‌کند معتقد است همین علاقه به فرهنگ آمریکایی بوده که باعث شده او در زبان انگلیسی پیشرفت کند. شوامنی در این‌باره گفت:" یاد گرفتن انگلیسی را از سنین خیلی کم شروع کردم چون می‌خواستم معنای آهنگ‌های آمریکایی که می‌شونم؛ یاد بگیرم".

دیدگاه‌ها