کد خبر : 1828759 | 22 خرداد 1401 ساعت 12:21 | 62.2K بازدید | 11 دیدگاه

هافبک پرسپولیس در انتظار پاسخ یحیی برای تمدید

محمد شریفی از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد تمدید دریافت کرده است.

هافبک پرسپولیس در انتظار پاسخ یحیی برای تمدید

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان پرسپولیس که دو فصل پیش به این تیم پیوست، حالا و پس از پایان قرارداد با پیشنهاد تمدید از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شده اما باوجود علاقه طرفین به ادامه همکاری، وضعیت وی هنوز مشخص نیست.

شریفی که این فصل نیز در لیست زیر ۲۳ ساله‌های پرسپولیس خواهد بود، با توجه به اینکه در سایپا جزو بازیکنان اصلی بود و انتظار داشت که در پرسپولیس نیز فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، برای تمدید قرارداد در انتظار مشخص شدن تکلیف هم‌پستی‌های خود در پرسپولیس است.

شریفی انتظار دارد یحیی گل‌محمدی اعتماد بیشتری به او کند و تنها در این صورت با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. این در حالی است که فصل پیش او پس از سرلک، کامیابی‌نیا و اسدی چهارمین هافبک تدافعی سرخپوشان بود.

باتوجه به شرایط سنی این بازیکن، شریفی تصور می‌کند که لیگ بیست و سوم، فصلی کلیدی برایش خواهد بود و در صورت اعتماد گل‌محمدی می‌تواند توانایی خود را بیشتر نشان بدهد و به مهره کلیدی پرسپولیس تبدیل شود.

بازیکن سابق تیم ملی جوانان که کاپیتان تیمی با حضور بازیکنانی نظیر امیرحسین حسین‌زاده هافبک استقلال بود، در غیر این صورت راهی تیمی خواهد شد که بیشتر بازی کند.

در صورتی که پرسپولیس قرارداد سه ساله با شریفی امضا کند، او تا پایان قرارداد هم در لیست بزرگسالان حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها