کد خبر : 1828764 | 22 خرداد 1401 ساعت 12:50 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

بزرگ: امیدوارم این قانون مسخره را بردارند!

مهاجم بلند قامت صنعت نفت می گوید مشکلات مالی اول و آخر فصل تمام تمرکز آن‌ها را گرفت.

بزرگ: امیدوارم این قانون مسخره را بردارند!

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ هم همانند بسیاری دیگر از بازیکنان صنعت نفت آبادان می گوید اگر مشکلات صنعت نفت حل شود در این تیم می ماند وگرنه فکر دیگری برای آینده ورزشی‌اش خواهد کرد.
بزرگ در خصوص شرایط طلایی پوشان آبادان در فصل بیست و یکم گفت: اوایل خوب شروع نکردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم اما اواخر بازی ها چون که دریافتی نداشتیم تمرکز بچه‌ها بهم ریخت و دوباره نتایج خوبی نگرفتیم.
او در مورد شرایطش در فصلی که گذشت ادامه داد: برای خودم نیم فصل اول خوب بود ولی مصدومیت و مریضی باعث شد در نیم فصل دوم در خیلی از بازی ها حضور نداشته باشم ولی خدا را شکر در بازی هایی که بودم عملکردم خوب بود.
این بازیکن با اشاره به حمایت های علیرضا منصوریان در شرایط سختی که داشتند عنوان کرد: علی آقا واقعا سنگ تمام گذاشت. تیم را به خوبی مدیریت کرد و اگر ایشان بالای سر تیم نبود اتفاقات بدی برای صنعت نفت می‌افتاد.
وی که در آمارهای پایان فصل از لحاظ نبرد هوایی موفق بعد از ژستد و پریرا نفر سوم بود گفت: ژستد که قدش خیلی بلند است و طبیعی است نفر اول باشد. این موضوع هم طبق توانایی هرکس اتفاق افتاده است. 

1674670

این بازیکن در مورد اینکه در صنعت نفت آبادان باقی خواهد ماند یا خیر گفت: باور کنید هیچ چیز معلوم نیست قراردادم که یکساله بود و تمام شد. اگر  اوضاع مثل قبل باشد سخت است. چند پیشنهاد دارم و بعد باید ببینم خدا چه می‌خواهد فعلا که نقل و انتقالات به صورت جدی شروع نشده است.
او در مورد قانونی که تیم‌های نفتی نمی‌توانند از بودجه وزارت نفت استفاده کنند گفت: علی آقا خیلی تلاش کرد و جلسات زیادی گذاشت که این بند مسخره را حذف کنند. طبق صحبت هایی که شده مثل اینکه امسال می خواهند آن را بردارند. من هم مثل شما در همین حد می دانم ولی اگر بر ندارند خیلی سخت می شود. درست است صنعت نفت خیلی بزرگ است ولی با توجه به اینکه قراردادها برای سال بعد افزایش پیدا می‌کند شاید خیلی از بازیکنان برای ماندن دچار تردید شوند و بازیکن خوب جذب کردن هم سخت می شود.
بزرگ یادآور شد: از هواداران و مردم خوب آبادان تشکر می کنم، انشاالله همیشه سربلند باشند. واقعه متروپل را که خیلی غم انگیز بود، هم تسلیت می گویم، در بازی های آخر به خاطر این موضوع تمرکز نداشتیم.

دیدگاه‌ها