کد خبر : 1828771 | 22 خرداد 1401 ساعت 13:34 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

تسویه کنید تا امکان فعالیت داشته باشید؛

هشدار دبیرکل فدراسیون به باشگاه‌ها

دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت تسویه حساب کامل باشگاه‌ها به منظور آغاز فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد.

هشدار دبیرکل فدراسیون به باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر در خصوص اهمیت تسویه حساب باشگاه‌ها با طلبکاران و پرداخت بدهی های معوقه گفت: موضوع پرداخت بدهی ها یکی از مسائل مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیاست که در روند صدور مجوز حرفه ای نیز از شاخصه های اصلی به شمار می رود. بر همین مبنا فدراسیون فوتبال نیز از احکام کمیته تعیین وضعیت جهت تسریع در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان همواره حمایت کرده و همچنان بر این موضوع تاکید می کند.
دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: با توجه به پایان فصل و آغاز فعالیت های برخی باشگاه‌ها در حوزه نقل و انتقالات، فدراسیون فوتبال، مجددا بر این نکته تاکید می کند که لازم است تمامی باشگاهها در کلیه رده ها همچنین فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پیش از هرگونه توافق و انعقاد قرارداد جدید نسبت به پرداخت دیون و بدهی های قطعی خود اقدام کنند.
کامرانی فر در پایان گفت: فدراسیون فوتبال تنها بر مبنای قوانين حاكم در کمیته تعیین وضعیت، به سازمان لیگ اعلام خواهد کرد که کدام باشگاه‌ها مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان جدید هستند و باشگاه‌هایی که بدهی قطعی خود را پرداخت نکنند قادر به جذب بازیکن و حتی مربی جدید نیستند و استفاده از آنها در مسابقات فصل آتی مقدور نخواهند بود. همچنين جذب بازيكن و مربي خارجي هم منوط به پرداخت بدهي هاي داخلي و خارجی خواهد بود که این اقدام با هدف کاهش میزان بدهی باشگاه‌ها و تسریع در روند صدور مجوز حرفه‌اي صورت می گیرد.

دیدگاه‌ها