کد خبر : 1828914 | 23 خرداد 1401 ساعت 11:15 | 29.9K بازدید | 17 دیدگاه

احمدی: از بچگی عاشق حضور در پرسپولیس بودم

مهدی احمدی وینگر چپ تیم ملی جوانان و تیم ملی امید یکی از خریدهای پرسپولیس برای فصل جدید مسابقات است. بازیکنی که فصل گذشته پیراهن تیم نفت مسجد سلیمان را برتن داشت.

احمدی: از بچگی عاشق حضور در پرسپولیس بودم

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از عقد قرارداد سه ساله با تیم پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت: خیلی خوشحالم که قدم در باشگاهی گذاشتم که از بچگی آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشتم. از امروز مثل یک سرباز برای سربلندی تیم بزرگ پرسپولیس و خوشحالی شما هواداران می جنگم تا بتوانم جواب اعتماد مدیریت و کادر فنی را به بهترین شکل بدهم.

مهدی احمدی که توسط سیروس پورموسوی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد در بازی های مقدماتی جام ملت‌ها یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و با سه پیروزی متوالی در کنار هم تیمی هایش صعود به مرحله نهایی جام ملت‌ها را جشن گرفت اما این بازی ها به دلیل کرونا لغو شد تا تیم ملی جوانان شانس صعود به جام جهانی را از دست بدهد.  او و هم تیمی هایش نتوانستند در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند موفق عمل کنند و از مرحله گروهی راهی مرحله حذفی مسابقات شوند. این بازیکن بعد از تیم ملی جوانان پیراهن تیم نفت مسجد سلیمان را با توصیه مجتبی حسینی سرمربی وقت نفت مسجد سلیمان بر تن کرد و با بازی های متعددی که برای این تیم در لیگ برتر انجام داد اکنون یک بازیکن باتجربه حساب می آید و می تواند برای تیم پرسپولیس هم در پست دفاع چپ و هم وینگر و هافبک چپ به میدان برود. هر چند پست تخصصی اش بازی در پست هافبک است.

1720976

دیدگاه‌ها