کد خبر : 1828938 | 23 خرداد 1401 ساعت 13:45 | 10.8K بازدید | 4 دیدگاه

یک نیم فصل روی نیمکت نشستم و حاشیه نداشتم؛

مرادیان: حقم بود بیشتر در فولاد بازی کنم

دروازه بان فولاد جدایی از این تیم بعد از ۷ سال را سخت تلقی می‌کند اما می‌گوید برای پیشرفت بیشتر مجبور به انجام این کار شده است.

مرادیان: حقم بود بیشتر در فولاد بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد بعد از ۷ سال فعالیت در این تیم در نهایت جدا شد و باید در تیم دیگری به بازی ادامه بدهد. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من هفت سال در فولاد بودم و در این سال ها تمام تلاشم را کردم و زحمت کشیدم. خدا را شکر می کنم که قهرمانی سوپرجام و جام حذفی را به همراه فولاد به دست آوردم. طبیعت فوتبال همین است یک روز میایی یک روز هم باید بروی اما خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم. انشالله بتوانم در آینده تصمیمی بگیرم که به نفع خودم باشد تا بتوانم به جایگاه بالاتری دست پیدا کنم.

او در مورد علت جدایی از فولاد اظهار داشت: قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد هستم. جدا شدن از فولاد خوزستان بعد از ٧ سال قطعا تصميم سختي برايم بوده ولی شرايطم از لحاظ فوتبالي سخت شده بود و من هم دوست دارم جايي باشم كه به من بيشتر بها داده شود.
این بازیکن در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به صنعت نفت برود توضیح داد: هنوز معلوم نیست. صنعت نفت باشگاه خوبی است و مردم خوزستان همیشه نسبت به بنده لطف داشتند، مخصوصا هواداران فولاد. چندین پیشنهاد دارم، هنوز تصمیم نگرفتم.

این دروازه بان در مورد شرایطش گفت: گلر جوان و با تجربه‌ای هستم. از سن ۲۱ سالگی در فولاد حضور داشتم و الان هم ۲۷ سالم است. یک گلر تا ۴۰ سالگی می تواند بازی کند و پست ما به شکلی است که هرچه جلوتر می رویم داخل دروازه راحت‎‌تر می شویم و فکر می کنم شرایطم خوب است.

او در مورد تعداد بازی هایش در فولاد عنوان کرد: نیم فصل اول در تمام بازی ها حضور داشتم و در نیم فصل دوم در بازی سوپرجام درون دروازه  بودم و به مقام قهرمانی رسیدیم، در آن بازی هم عملکرد خوبی داشتم. بعد از بازی سوپر جام تا پایان لیگ بازی نکردم و دلیلش را هم مطمئنا کادرفنی بهتر می داند. من هم هیچ صحبتی در این رابطه انجام ندادم و حاشیه ای برای تیم درست نکردم. بیشتر مواقع حقم بود بازی کنم ولی تشخیص کادرفنی این بود که شخص دیگری بازی کند و من هم به تصمیم آن‌ها احترام گذاشتم.

مرادیان در پایان گفت: از تمام مربیانی که داخل مجموعه فولاد خوزستان در این چندسال و همچنین مدیریت فولاد، تمام اعضای کادر و کارکنان شرکت تقدیر و تشکر می کنم. روز های خوبی را در فولاد گذارندم امیدوارم در آینده بهترین ها برایشان رقم بخورد. من تمام تلاشم را می کنم تصمیمی بگیرم که به نفع آینده فوتبالی ام باشد.

دیدگاه‌ها