کد خبر : 1829130 | 24 خرداد 1401 ساعت 17:44 | 26.1K بازدید | 14 دیدگاه

عزت اللهی در لیست خرید باشگاه تراکتور

سرمربی روسی-ترکمنی جدید تراکتور تا ساعاتی دیگر با این تیم قرارداد امضا می‌کند. گفته می‌شود همراه با او یک ملی‌پوش هم به تراکتور خواهد آمد.

عزت اللهی در لیست خرید باشگاه تراکتور

به گزارش ورزش سه، بعد از اینکه حضور ساغلام در تراکتور منتفی شد این باشگاه با یک سرمربی‌ روسی-ترکمنی به توافق رسید؛ بردیف امروز وارد ایران شد تا پس از مذاکرات نهایی با تراکتور قرارداد امضا کند.

یکی از نکات ویژه در مورد سرمربی جدید تراکتوری‌های اقبال عمومی او نسبت به بازیکنان ایرانی است. از او به‌عنوان کاشف سردار آزمون یاد می‌کنند و سعید عزت الهی نیز سابقه بازی برای این مربی در فوتبال روسیه را دارد.

همین سابقه همکاری و شناخت از بازیکنان ایرانی باعث شد تا بردیف با خود یک ملی‌پوش ایرانی نیز به تراکتور بیاورد. از منابع آگاه شنیده شده که بردیف با عزت الهی برای حضور در تراکتور صحبت کرده و احتمالا اولین خرید سرخ‌پوشان بعد از عقد قرارداد با سرمربی جدید سعید عزت الهی باشد.

سعید عزت الهی سابقه بازی در فوتبال ایران را دارد و بعد از درخشش در ملوان به فوتبال اروپا راه یافت. او طی چند فصل اخیر همواره پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی داشت و به نظر می‌رسد که این‌بار شاهد بازگشت سعید به فوتبال ایران باشیم. عزت وایله دانمارک و الغرافه قطر آخرین تیم‌هایی هستند که عزت اللهی در آنها بازی کرده است. او در رستوف سابقه کار با بردیف را داشته است.

دیدگاه‌ها